از ورود اتوبوس آمبولانس تا فعالیت مجدد بالگرد؛

اورژانس هوایی ایلام در جلسه مشترک رییس اورژانس کشور با رییس علوم پزشکی ایلام و جمعی از مدیران استانی اورژانس

جلسه بررسی چالشها و مشکلات اورژانس استان ایلام با حضور دکتر میعادفر و دکتر کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام و میدران استانی و ستاد اورژانس برگزار شد.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ جلسه بررسی چالشها و مشکلات اورژانس استان ایلام با حضور دکتر میعادفر و دکتر کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام و میدران استانی و ستاد اورژانس برگزار شد.

در این جلسه که گزارش های مفصلی از سوی پرسنل و مدیران اورژانس ایلام عنوان شد.

دکتر کریمیان رییس دانشگاه علوم پرشکی ضمن تشکر از خدمات پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی و اشاره به برخی مشکلات در ایلام افزود : در بحث اربعین نیاز به ارتقای زیرساختی جهت خدمات بهتر به  زوار امام حسین (ع) هستیم .

دکتر میعادفر نیز در ادامه ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و گرامیداشت یاد شهدای مدافعین سلامت گفت : منابع انسانی مهم ترین عنصر هر سازمانی است و سازمانی موفق خواهد بود که ضمن دقت در پاسخگویی به مردم باید وظایف خود را بشناسد.

وی افزود : تمام استانها مورد اهمیت است اما ایلام با توجه به درگاه اصلی بودن و کم برخوردار بودن استان و حجم بالای تردد در اربعین از اهمیت بیشتری برخوردار است و خدمات به زوار از اولیت های اورژانس باشد.

دکتر میعاد فر در خصوص برنامه ریزی جهت ارتقای زیر ساخت اورژانس 115 ایلام گفت : در سال آینده نرم افزار به روز شده ماموریتها و عملیات های اورژانس در استان ایلام مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 وی افزود : مطالبات ما باید در راستای  تکمیل لجستیک و تکمیل تجهیزات جهت ارتقای خدمات باشد تا در خصوص تعهد به مردم درست عمل کنیم و بزودی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان لجستیک اورژانس ایلام اضافه خواهد شدو پایگاه هوایی اورژانس هوایی در ایلام بزودی مجددا آغاز به کار خواهد کرد.

همچین رییس اورژانس خاطرنشان کرد : در بحث البسه پرسنل طبق ضوابط قانون باید به همکاران لباس داده شود چرا که آراستگی یکی از ویژگی پرسنل اورژانس است و امید است دانشگاه ایلام نظر ویژه ای به این مورد داشته باشد .

وی در پایان افزود : در تعمیر و نگهداری آمبولانیس ها علاوه بر فراگیری و آموزش نگهداری آمبولانس به تکنسین های اورژانس در ارتباط با تغییر و تولید کابین عقب آمبولانس باید قراردادها  با شرکت های معتبر صورت پذیرد که از چند بار کاری پرهیز شود.

گفتنیست اورژانس ایلام : دارای 12 شهرستان و 430 کیلومتر خط مرزی با عراق و 13 پایگاه شهری و 30 پایگاه جاده ای و 360 نیروی عملیاتی است.

    انتهای پیام


کد خبر : 62453 || تاریخ : ۱۴۰۰/۰۹/۱۸ || دسته بندی : حوادث و بلایا