سازمان برنامه و بودجه طرح ها و پروژه هاي اولويت دار در سفرهاي استاني رئيس جمهور را بررسي مي كند / طرح ها و پروژه هاي استان زنجان روند كارشناسي را طي كرده است

جامعه ایده آل _طرح ها و پروژه هاي مهم و اولويت دار قبل از سفرهاي استاني رئيس جمهور در سازمان برنامه و بودجه بررسي مي شود.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از مركز اطلاع رساني روابط عمومي و امور بين الملل سازمان برنامه و بودجه، امور پايش، ارزيابي و اطلاعات مديريت سازمان با تشكيل جلسه با امورهاي مختلف اين سازمان، طرح ها و پروژه هاي اولويت دار در استان ها را بررسي مي كند.
بنا براين گزارش قبل از سفر استاني رييس جمهور طرح ها و پروژه هاي مهم  با حضور رئيس مديريت و برنامه ريزي استان، استانداري و دستگاه اجرايي بررسي مي شود سپس دفاتر بخشي سازمان مديريت و برنامه ريزي، پروژه ها و طرح هاي اولويت دار را به صورت كارشناسي وعلمي و منابعي كه براي تحقق پروژه ها نياز است،  بررسي مي كند.
بر اساس اين گزارش، تصميمات نهايي سازمان ، در نهاد رياست جمهوري با حضور سيد صولت مرتضوي معاون اجرايي رئيس جمهور و سرپرست نهاد رياست جمهوري،  استاندار، معاونان وزرا و دكتر ممبيني معاون كل سازمان برنامه و بودجه و رئيس امور پايش، ارزيابي و اطلاعات مديريت سازمان برنامه و بو دجه به صورت كارشناسي و علمي بررسي مي شود و تصميمات اتخاذ شده  به تأييد دكتر ميركاظمي رئيس سازمان برنامه و بودجه و دكتر مخبر معاون اول رئيس جمهور مي رسد و نقشه راه سفر استاني رئيس جمهور بعد از طي روند كارشناسي و علمي مشخص مي شود.
بنابراين گزارش، طرح ها و پروژه هاي مهم استان زنجان روند كارشناسي را طي كرده است و در سفر رئيس جمهور به استان زنجان براي اجرا و عملياتي شدن در جلسه شوراي اداري كه در استان به رياست رئيس جمهور برگزار مي شود مصوب مي شود.


کد خبر : 61731 || تاریخ : ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ || دسته بندی : اقتصاد کلان و بودجه