حضور میدانی سرپرست معاونت استان‌ها در مناطق زلزله‌زده هرمزگان

سرپرست معاونت امور استان‌های رسانه ملی با حضور در استان هرمزگان، ضمن بازدید از مناطق زلزله‌زده، روند پوشش خبری و اطلاع‌رسانی را در این استان از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، دکتر محمد مهدی رحمتی پیش از ظهر امروز با حضور در استان هرمزگان، از مناطق زلزله‌زده این استان بازدید کرد.
وی در جریان این بازدیدها که با همراهی مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز خلیج فارس صورت گرفت، از نزدیک به ارزیابی روند پوشش خبری و اطلاع‌رسانی به مخاطبان توسط این مرکز پرداخت.
سرپرست معاونت امور استان های رسانه ملی با تاکید بر پرداخت خبری مناسب به همه مناطق آسیب‎دیده بر اساس عدالت رسانه‎ای، خواستار مطالبه‎گری صحیح از مسئولان برای رسیدگی سریع به مردم حادثه‌دیده شد.
وی همچنین به نمایندگی از رئیس سازمان صدا و سیما، از مرکز خلیج فارس و واحدهای تولیدی مستقر در مرکز و مناطق مختلف زلزله‎زده که از زمان وقوع حادثه شروع به فعالیت کردند بازدید و سلام و عرض خداقوت دکتر جبلی را به آنان ابلاغ کرد.
بازدید از منازل سازمانی صدا و سیما که در پی زلزله اخیر دچار آسیب شده‎اند، بخش دیگر برنامه‎های کاری رحمتی بود.
سرپرست معاونت امور استان ها همچنین ضمن قدردانی از اقدامات انجام گرفته رسانه‌ای از نخستین لحظات وقوع حادثه تاکنون و همچنین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اطلاع رسانی به لحظه صحیح و جامع از اقدامات انجام گرفته در کمک به  مردم توسط صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، بر تداوم این روند تا حل مشکلات آسیب دیدگان از زلزله تاکید کرد.


کد خبر : 61685 || تاریخ : ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ || دسته بندی : شهریار