پایش روند اجرای پروژه های شهری منطقه2

جامعه ایده آل _شهردار منطقه ۲ در دور جدید بازدیدهای میدانی به همراه جمعی از معاونین ومدیران از پروژه های دردست اقدام بازدید کرد.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،مهدی صالحی با تاکید برلزوم برنامه ریزی مناسب برای تسریع در تکمیل پروژه های دردست اقدام  گفت:  اولویت مجموعه مدیریت شهری ارائه خدمات خوب و باکیفیت در راستای رفاه و آسایش شهروندان است و مدیریت منطقه  تلاش دارد برای ایجاد بستر های مناسب توسعه شهری بر مبنای پتانسیل و ظرفیت های موجود و نیازمندی های آن گام بردارد.
وی  درادامه بر استفاده  بهینه از سرمایه و منابع موجود و برنامه‌ریزی دقیق در تکمیل  پروژه ها تاکید کرد و افزود: مدیریت شهری منطقه با تمام توان فعالیت های عمرانی را در راستای ارتقای کیفیت خدمت رسانی دنبال می کند و تلاش دارد تا پروژه ها و طرح های شهری را متناسب با برنامه زمان بندی پیش ببرد.
شهردار منطقه اضافه کرد: در بازدیدهای میدانی طراحی مناسبی با ویژگی های نظارت پذیری، تعهد مدیران، ارتباط پذیری بهتر و... صورت گرفته و در آن راه های شناسایی مسائل و مشکلات در پیشبرد برنامه ها  و پیگیری و نظارت در کمترین زمان ممکن مدنظر قرار گرفته است.
صالحی در خصوص چگونگی کمی و کیفی نحوه اجرای پروژه ها و هماهنگی های لازم با پیمانکاران و مشاوران طرح و نظارت لازم بر حسن اجرای کار و موانع احتمالی که می تواند در کاهش سرعت پروژه ها تأثیر گذار باشد همچنین نکات فنی توضیحاتی ارائه دادند.


کد خبر : 61069 || تاریخ : ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ || دسته بندی : شهری و رفاهی