رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

اطلاع‌رسانی در بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به‌صورت یکپارچه صورت گیرد

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نحوه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به‌صورت یکپارچه باشد و از تکثر و تعدد در سایت‌ها و درگاه‌های اطلاع‌رسانی جلوگیری شود.


به گزارش جامعه ایده آل، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز دوشنبه 3 مهرماه در نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) بر لزوم تمرکز در امر اطلاع‌رسانی به ایثارگران تأکید کرد و گفت: نحوه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به‌صورت یکپارچه باشد و از تکثر و تعدد در سایت‌ها و درگاه‌های اطلاع‌رسانی جلوگیری شود.
وی با تأکید بر اهمیت توجه به درخواست‌های ایثارگران گفت: در فرهنگ‌ سازمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران بی‌توجهی به درخواست‌های جامعه هدف وجود ندارد و تمام درخواست‌ها باید مدنظر قرار گیرند و مطابق قانون پاسخ داده شوند.
معاون رئیس‌جمهور تأکید کرد: افسردگی و مسائل روحی ممکن است در هر جامعه‌ای وجود داشته باشد و جامعه معزز ایثارگری نیز از این موضوع مبرا نیست و لازم است کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند. همچنین حوزه‌های مددکاری و مشاوره بنیاد و بخش بهداشت و درمان نیز باید در این زمینه فعال‌تر از سابق باشند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مطالبه‌گری قانونی امری مطلوب است افزود: مطالبه‌گری باعث فعال‌تر شدن سیستم‌ها می‌شود و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز از هر نوع مطالبه در چهارچوب قانون استقبال می‌کند.
حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه تأکید کرد: اگر انسان از دانایی لازم برای زندگی خود برخوردار شود مشمول رحمت الهی می‌شود. یکی از آفت‌های ندانستن‌های انسان درگیر شدن با افعال حرام است که انسان را از رحمت خداوند دور می‌کند.
وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم که امروز در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز شاهد برخورداری جامعه هدف و کارکنان از رحمت الهی باشیم باید در مسیر دانایی حرکت کنیم. بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادی فرهنگی است و باید در برابر رسالتی که توسط امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر عهده ما گذاشته شده است احساس مسئولیت کامل داشته باشیم.
در این جلسه معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد نیز به ارائه گزارش‌ از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های تخصصی خود پرداختند و گزارش حضور نمایندگان ویژه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تشییع پیکر فرزند شهید در شهر یاسوج توسط معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد و مدیرکل حوزه ریاست و مشاور عالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه شد.
گفتنی است در این جلسه حکم انتصاب «محمود طاهریان» به‌عنوان رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به وی تقدیم شد.
انتهای پیام/


کد خبر : 61038 || تاریخ : ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ || دسته بندی : ایثارو مقاومت