ششمین دوره قرعه کشی جشنواره بیمه های زندگی برگزار شد

۵ برگزیده ششمین دوره قرعه کشی جشنواره بیمه های زندگی بیمه تعاون مشخص شدند.


به گزارش  جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، عصر یکشنبه، سوم آبان ماه، مراسم قرعه کشی ششمین دوره جشنواره بیمه های زندگی بیمه تعاون برگزار شد.
در این قرعه کشی از میان خریداران بیمه نامه زندگی بیمه تعاون در مهرماه، ۵ نفر از هموطنان به عنوان برگزیدگان این جشنواره شناخته شدند.
بر این اساس، اسدالله عمیدی و فاطمه میرکی از رشت و عباس فتوحی اردکانی از یزد، سه برنده مچ بند هوشمند و علی داداش زاده از رشت و مسلم برهانی از شیراز، برندگان ۲ تبلت هوشمند جشنواره مهرماه بیمه زندگی بیمه تعاون شدند.
جشنواره بزرگ بیمه‌های زندگی بیمه تعاون با نام «‌جایزه لبخند به زندگی» از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده است و در سه مقطع سه ماهه تا پایان اسفند ماه امسال ادامه خواهد داشت.
این جشنواره دارای سه بخش است که شامل خریداران بیمه نامه بیمه‌های زندگی، نمایندگان شبکه فروش و سازمان فروش و شعب خواهد بود که برای هر یک از این گروه‌ها جوایز و تخفیفات مختلفی در نظر گرفته شده است.
شایان ذکر است که در این جشنواره، شرکت کنندگان براساس میزان سرمایه خریداری کرده بیمه نامه خود و به ازای هر ۵۰ هزار تومان یک امتیاز شرکت در قرعه کشی دریافت خواهند کرد.
قابل توجه است که این جشنواره تا پیش از قرعه کشی مهرماه، ۲۵ برگزیده داشته که از این بین گیلان با ۷ برگزیده؛ اهواز با ۴ برگزیده؛ تبریز و شیراز با ۳ برگزیده و گرگان با ۲ برگزیده بیشترین سهم جوایز را به خود اختصاص داده بودند.
همچنین کرمان، اردبیل، اصفهان، یزد، البرز و زنجان نیز هر کدام با یک برگزیده، دیگر استان هایی بودند که در جشنواره بیمه های زندگی بیمه تعاون موفق به کسب جایزه مچ بند هوشمند و تبلت شدند.


کد خبر : 61037 || تاریخ : ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ || دسته بندی : بانک ، بیمه