آغاز دور جدید پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان در مساجد منطقه2

جامعه ایده آل _شهردار منطقه دو شهرداری تهران به همراه معاونین و مدیران با حضور در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله مرزداران ضمن دیدار و گفتگو با شهروندان به درخواست های آنان رسیدگی کرد.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، مهدی صالحی در دیدار با نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) گفت: در طول تاریخ اسلام مساجد نه فقط محل عبادت و مناجات بلکه مرکز نشر معارف دینی، محور وحدت مسلمانان و پایگاه تصمیم گیریها و حل مشکلات است.
وی با بیان اینکه مساجد بهترین پایگاه و فرصت برای شناسایی نیازها و حل مسائل محلات است گفت: ارتقای کیفی خدمت رسانی  و ایجاد تهران ،کلانشهر الگوی جهان اسلام از رویکردهای مدیریت شهری است و تحقق این اهداف مستلزم مشارکت شهروندان در اجرا و نظارت بر نحوه ارائه خدمات و همچنین شناسایی فرصتها و نیازهای محلات است.
شهردار منطقه 2 مساجد را مهمترین پایگاه تقویت تعامل شهروندان با مدیران و مسئولین برشمردو افزود: مدیریت شهری خود را پاسخگوی مطالعات شهروندان می داند و امید می رود شهروندان  در طرح و اجرای برنامه ها مدیران شهری را حمایت و یاری کنند.
صالحی تامین رضایت شهروندان را مهمترین موفقیت و ارزشمندترین سرمایه عنوان کرد و نظرات و دیدگاههای نمازگزاران را در خصوص نحوه خدمات رسانی بررسی و به درخواست های آنها رسیدگی کرد.


کد خبر : 60891 || تاریخ : ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ || دسته بندی : شهری و رفاهی