تبیین چالش عادی انگاری روابط بین زن و مرد در برنامه" چراغ" / تحلیل تبعات عادی انگاری روابط بین زن و مرد در برنامه " چراغ"

بیست و یک و بیست دومین قسمت از فصل سوم برنامه" چراغ" یکشنبه 28 و سه شنبه 30 شهریور ماه حوالی ساعت 21 با هدف تبیین چالش عادی انگاری روابط بین زن و مرد در جامعه روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، در برنامه پیش روی این سوال مطرح می شود که در جامعه‌ای که حدود روابط زنان و مردان مدیریت و کنترل نمی‌شود، چه چیزی عادی می‌شود؟
فصل سوم برنامه" چراغ"  که هر هفته یکی از چالشها و مسائل مرتبط با عفاف و حجاب را مورد بررسی قرار می دهد، این هفته با حضور دکتر «زینب اختری» دکترای نوروبیولوژی ، عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات علوم اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی، بانوی فعال فرهنگی و اجتماعی و «سیده شهناز موسوی» کارشناس مامایی، کارشناس‌ ارشد روانشناسی شخصیت  و مشاور خانواده موضوع فوق بررسی و تحلیل خواهد شد.
بازپخش برنامه چراغ را می توانید روز های دوشنبه و چهارشنبه ساعت 10:15 بیننده باشید و برای شرکت در نظرسنجی برنامه، نظرات و پاسخ های خود را به سامانه پیامکی 10000547  ارسال فرمایید.
 "چراغ" کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و اجرای المیرا سماواتی و با سردبیری محمد حسن زمان وزیری تولید شده است و نعیمه اسلاملو نویسندگی این برنامه را بر عهده دارد.


کد خبر : 60080 || تاریخ : ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ || دسته بندی : رادیو و تلویزیون