در نشست خبری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان شد؛

قمی: فتوحات گام دوم نهضت تبلیغات اسلامی بیشتر خواهد بود

جامعه ایده آل _رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با تأکید بر اهمیت گام دوم نهضت تبلیغات اسلامی و گستردگی آن گفت: گام دوم، گام دشوارتری است، اما فتوحات آن نیز بیشتر خواهد بود.


به گزارش جامعه ایده آل، پس از گذشت سه سال از انتصاب حجت‌الاسلام محمد قمی به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، نشست خبری وی برای پاسخ به پرسش‌های اصحاب رسانه و خبرنگاران صبح امروز دوشنبه ۲۲ شهریورماه در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در آغاز این نشست خبری، با قدردانی از حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: سازمان تبلیغات اسلامی دارای وظایف متنوع و متعددی است. به عنوان مثال در ایام محرم و صفر با بیش از ۹۰ هزار هیئت مذهبی تعامل دارد، خوب است که فعالیت ۹۳ هزار و ۹۵۴ هیئت تبلیغ شود که چه برنامه‌ها و دسته‌بندی‌هایی دارند. در گام دوم نهضت تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات با تلاش و کوشش فراوان به سوی علمی‌تر شدن، مردمی و اجتماعی‌تر شدن و جوانانانه‌تر شدن دستگاه فرهنگی و تبلیغی حرکت می‌کند.

قمی ادامه داد: ما کار خود را در تبلیغات اسلام که به تعبیر حضرت امام (ره) «نشر خوبی‌ها است» خوب انجام داده‌ایم. ما به عنوان خادمین مردم کنار آنها هستیم و خوبی‌هایشان را نشر و ترویج می‌دهیم. سعی کردیم به مردمی شدن نزدیک شویم و امورات اجتماعی را مورد توجه قرار دهیم. برای چنین روندی باید همه ابزارهای لازم را به هم پیوند دهیم و از همه ظرفیت‌ها بهره‌مند شویم.

وی افزود: در گام دوم می‌توان گفت قدری حرکت ما جوان‌محور بوده است. ضمن احترام به همه زحماتی که پیش از این در مجموعه سازمان تبلیغات و در دیگر دستگاه‌های فرهنگی کشیده شده است، تلقی بنده این است که می‌شود این تمایزها و تفاوت‌ها را نشان داد. باید گفت مسئولیت‌های متعدد و متنوعی به سازمان تبلیغات اسلامی سپرده شده است و سعی ما یک حرکت رو به جلو در گام دوم بوده است.‌

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان با تأکید بر اهمیت گام دوم نهضت تبلیغات اسلامی و گستردگی آن گفت: گام دوم، گام دشوارتری است، اما فتوحات آن نیز بیشتر خواهد بود.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام قمی به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. خبرنگارانی از روزنامه جام جم، خبرگزاری میزان، خبرگزاری ایرنا، سایت عقیق، خبرگزاری مهر، خبرگزاری ایلنا، روزنامه فرهیختگان، خبرگزاری فارس، روزنامه شرق، همشهری تی وی، خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری ایکنا، خبرگزاری ایسکانیوز، خبرگزاری آنا و خبرگزاری دفاع پرس در این نشست با طرح سؤال از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پاسخ‌های مورد نیاز خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/


کد خبر : 59938 || تاریخ : ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ || دسته بندی : فرهنگی