محور بزرگراهی آزادگان در محدوده منطقه21 بهسازی می شود

عملیات سراسری تراش و روکش آسفالت در محور بزرگراهی آزادگان در منطقه21، از نیمه خرداد ماه آغاز شده و همچنان درحال تکمیل است.


به گزارش  جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، مهرداد آبائی معاون فنی و عمرانی منطقه با بیان خبر فوق گفت: در بزرگراه آزادگان از ابتدای محدوده منطقه21؛ از زیر پل فتح-آزادگان تا بزرگراه شهید فهمیده (اتوبان تهران-کرج) به طول 4 کیلومتر جنوب به شمال و شمال به جنوب در مجموع 8 کیلومتر؛ عملیات سراسری تراش و روکش آسفالت در حال انجام است.
وی ادامه داد: این عملیات عمرانی از نوزدهم خرداد ماه سال جاری آغاز شده و تاکنون ۵۰۵۰ تن آسفالت در مسافتی به طول  ۲.۲ کیلومتر اجرا شده است که در نهایت اجرای حدود 10000 تن آسفالت در این محور مهم و پرتردد انجام خواهد شد.
آبائی تاکید کرد: هم اکنون لاین جنوب به شمال آزادگان پایان یافته و لاین شمال به جنوب را نیز سازمان مهندسی در دست اجرا دارد.
معاون فنی و عمرانی منطقه21 افزود: نوسازی روکش آسفالت محور بزرگراهی آزادگان به علت حجم بالای تردد و اینکه محور بزرگراهی آزادگان یکی از معابر اصلی مواصلاتی و مهم غرب کلانشهر تهران است، از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و این معاونت با توصیه ها و تاکیدات شهردار منطقه، در پیشبرد هرچه کیفی تر و سریعتر این پروژه در جهت خدمت به شهروندان اهتمام دارد.


کد خبر : 59232 || تاریخ : ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ || دسته بندی : شهری و رفاهی