افتتاح بازارچه سرای محله شهران جنوبی و فرهنگسرای معرفت

سید حسین دلبری معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۵ با اشاره به افتتاح بازارچه سرای محله شهران جنوبی و فرهنگسرای معرفت گفت:با اخذ قرارداد باپیمانکار ۲۸ باب غرفه در حیاط سرای محله شهران جنوبی و ۲۴ باب غرفه در حیاط فرهنگسرای معرفت احداث شد و این مجموعه کار آفرینی رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۵،مراسم افتتاحیه بازارچه سرای محله شهران جنوبی و فرهنگسرای معرفت با حضور حجت الاسلام والمسلمین امرودی مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران  برگزار شد.
سید حسین  دلبری معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۵ در مورد افتتاحیه بازارچه سرای محله شهران جنوبی و فرهنگسرای معرفت گفت:  بعد از پیگیری های یکساله مقرر شد تفاهمنامه ای بین شهرداری منطقه ۵ و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منعقد شود که یک بازارچه فرهنگی، هنری و کارآفرینی در مجاورت سرای محله شهران جنوبی و فرهنگسرای معرفت افتتاح درب مشترکی بین این دو مجموعه باز شود.
وی افزود: با اخذ قرارداد باپیمانکار ۲۸ باب غرفه در حیاط سرای محله شهران جنوبی و ۲۴ باب غرفه در حیاط فرهنگسرای معرفت احداث شد و این مجموعه کار آفرینی رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۵ ادامه داد: قرار است این غرفه ها به افراد کارآفرین، مشاغل خانگی، زنان بی سرپرست و بد سرپرست، هنرمندان، خانواده ایثارگران و .. تعلق بگیرد.
وی با بیان اینکه از ۲۸ باب غرفه سرای محله شهران جنوبی ۲۱ باب مجوز از اداره کارآفرینی و امور بانوان اخذ شده است اذعان داشت:  دربی که بین دو سرای محله شهران جنوبی و فرهنگسرای معرفت تعبیه شده از ساعت 8.30 صبح تا 20.30 شب باز هست تا هم از فضای و امکانات هر دو مجموعه استفاده شود و هم امکان بازدید از غرفه ها فراهم باشد.
دلبری در پایان گفت: حدود پنج شش سال بود که هر دو مجموعه دنبال این اتفاق بودند و این اتفاق جز اتفاقات کم نظیر در سطح منطقه ۵ است که هم بخش خصوصی مشارکت دارد و هم اتفاق خاص بازارچه فرهنگی هنری کار آفرینی را شاهد هستیم.


کد خبر : 59230 || تاریخ : ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ || دسته بندی : شهری و رفاهی