عباس فتحی برنده ۲ مدال طلا درمسابقات پاورلیفتینگ قدرتی اورال آسیا

دارنده طلای کشوری پاورلیفیتیتگ گفت : درمسابقات پاورلیفتینگ قدرتی اورال آسیا با حمایت‌های آقای «جابر اسدزاده» رئیس فدراسیون پاورلیفتینگ WRPF و همچنین آقای جمشیدی توانستم ۲ مدال طلای آسیا را کسب کنم.


به گزارش جامعه ایده آل؛ دارنده طلای کشوری پاورلیفیتیتگ گفت : درمسابقات پاورلیفتینگ قدرتی اورال آسیا با حمایت‌های آقای «جابر اسدزاده » رئیس فدراسیون پاورلیفتینگ WRPF و همچنین آقای جمشیدی توانستم ۲ مدال طلای آسیا را کسب کنم.

عباس فتحی دارنده ۵ طلای کشوری و استانی پاورلیفیتیتگ در گفتگویی اظهارداشت : اهل روستای اکبرآباد ازتوابع استان فارس و شهر شیراز هستم و دراین دور از مسابقات پاورلیفتینگ قدرتی اورال آسیا درکشور ترکیه شرکت داشتتم.

وی تصریح کرد : درمسابقات پاورلیفتینگ قدرتی اورال آسیا با حمایت‌های آقای «جابر اسدزاده » رئیس فدراسیون پاورلیفتینگ WRPF و همچنین آقای جمشیدی توانستم ۲ مدال طلای آسیا را کسب کنم.

فتحی افزود : تست کرونا هم در رفت و هم در برگشت برای همه اعضای تیم که ۲۱ نفر بودند انجام شد و متأسفانه تست برخی دوستان مثبت شد که نتوانستند در این مسابقات شرکت کنند.

وی ادامه داد : با کسب مدال در مسابقات ترکیه به نوعی مجوز ورود به مسابقات قدرتی پاورلیفتینگ اورال روسیه را نیز به آوردم و به امید خدا قرار است که چند ماه آینده در مسابقات اورال روسیه شرکت کنم.

این ورزشکار جوان تاکید کرد: مسابقات جهانی روسیه در آذرماه درروسیه برگزار خواهد شد و با نظر آقای اسدزاده رئیس فدراسیون من هم به اینم سابقات اعزام می شوم.

فتحی ابرازداشت : تمرینات خودم را تا ۶ ماه آینده با شرایط کرونا ادامه داده و رکوردهای خود را افزایش می دهم و با آمادگی تمام به امید خدا در مسابقات روسیه و همچنین مسابقات دیگر کشوری شرکت خواهم کرد.
انتهای پیام /


کد خبر : 59050 || تاریخ : ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ || دسته بندی : ورزشی