برنامه روز دوم جشنواره تئاتر دانشگاهی اعلام شد

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی در دومین روز از اجراهای بخش صحنه‌ای و «تجربه‌های اجرا» با 5 نمایش و 8 نوبت اجرا میزبان مخاطبان این رویداد و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی است.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی بیست وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی، در ادامه اجرای آثار بخش‌های صحنه‌ای و تجربه‌های اجرای بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی، این رویداد امروز(شنبه 12 تیر) میزبان نمایش «پاپ ژپتو» به کارگردانی محمدرضا محمودی در سالن اصلی تالار مولوی است که در دو سانس 16 و 19 اجرا می‌شود. نمایش «شب شک» به کارگردانی امیرحسین بریمانی از ساعت 17:30 در سالن کوچک تالار مولوی و نمایش «فریاد خاموش» به کارگردانی هادی عطایی در دو سانس 16 و 17:30 در عمارت نوفل لوشاتو در بخش صحنه‌ای به روی صحنه خواهند رفت.
نمایش‌های «باغ وحش» به نویسندگی رودابه سرمدی و کارگردانی فرشته اعظمی در سانس های 16 و 18 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر و نمایش «همانند» به نویسندگی و کارگردانی فرزانه جعفرنیا از ساعت 21 در پلتفرم عمارت روبرو در بخش تجربه های اجرا میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی هستند.
بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری سید مجتبی جدی و به همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در بخش‌های صحنه، مناطق، تجربه‌های اجرا، پژوهش(جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه‌نویسی(جایزه اکبر رادی)، ترجمه( جایزه دکتر محمدرضا خاکی)، بین‌الملل، اساتید، جشنواره جشنواره‌ها ، رادیو تئاتر، ماکت صحنه، عکس، پوستر، کارگاه‌ها و درس گفتارها ۱۱ تا ۱۹ تیر ماه در حال برگزاری است.
شایان ذکر است، با توجه به شیوع موج پنجم و اعلام وضعیت قرمز و تاکید مرکز هنرهای نمایشی مبنی بر تعطیلی همه اجراهای تئاتر، اجراهای جشنواره مطابق جدول، با رعایت کامل موازین بهداشتی با حضور هیأت داوران برگزار می‌شود‌.


کد خبر : 58570 || تاریخ : ۱۴۰۰/۰۴/۱۲ || دسته بندی : تئاتر و هنر های تجسمی