فصل جدید چراغ از امشب روی آنتن شبکه پنج

فصل سوم برنامه تلویزیونی "چراغ" با محوریت کارکردهای عفاف و حجاب امشب یکشنبه 30 خرداد ساعت 21:10 از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.


به گزارشبه نقل از جامعه ایده آل  روابط عمومی شبکه پنج سیما،  فصل اول و دوم این برنامه تلویزیونی در ۸۴ قسمت به روایت فعالیت موثر فعالان عفاف و حجاب از سراسر کشور پرداخت اما در فصل سوم قرار است به موضوعاتی همچون رعایت حجاب و حریم بین زن و مرد، مضرات و آسیب های عدم رعایت حجاب و حریم بین زن و مرد توسط کارشناسان برنامه پرداخته شود و به سوالات مخاطبان نیز پاسخ داده خواهد شد.
 از تفاوت های دیگر فصل سوم با فصلهای قبلی برنامه این است که هر هفته یک چالش و سوال ۲ یا ۳ گزینه ای مطرح می شود که به صورت نظرسنجی از مخاطبان برنامه نیز پرسیده می‌شود.
در این فصل از مشاوران خانواده، وکلای دادگستری، مددکاران اجتماعی و اساتید دانشگاه بعنوان کارشناس برنامه دعوت می شود تا مهمان حضوری برنامه باشند.
برنامه تلویزیونی "چراغ" کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و اجرای المیرا سماواتی و با سردبیری محمد حسن زمان وزیری تولید شده است و نعیمه اسلاملو نویسندگی این برنامه را بر عهده دارد. این برنامه در 52 قسمت 40 دقیقه ای تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.


کد خبر : 58328 || تاریخ : ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ || دسته بندی : رادیو و تلویزیون