ابلاغ پیام تسلیت شهردار تهران به سفیر جمهوری اسلامی افغانستان، توسط شهردار منطقه 2

شهردار منطقه 2 تهران در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی افغانستان، پیام تسلیت شهردار و مدیریت شهری پایتخت ایران اسلامی را به مردم داغدار کشور دوست و همسایه افغانستان ابلاغ کرد.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2،  در پی حمله تروریستی در شهر کابل که موجب شهادت مظلومانه و معصومانه جمعی از دانش آموزان مدرسه دخترانه  شد حسن صفات،شهردار منطقه2 به‌منظور ابراز همدردی با مردم و دولت افغانستان و ابلاغ پیام تسلیت شهردار تهران در سفارت این کشور حضور یافت و با «عبدالغفور لیوال» سفیر جمهوری اسلامی افغانستان در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی  درادامه این حمله تروریستی  و به شهادت رساندن دختران دانش آموز در کلاس درس  رانشان‌دهندۀ دشمنی تروریست‌های جنایتکار با علم و فرهنگ،اسلام  و انسانیت دانست.

شهردار منطقه 2 با بیان اینکه افغانستان بخشی  از سرزمین اسلام است ،گفت: با توجه به اشتراکات فرهنگی، دینی، جغرافیایی و زبانی دو کشور ایران و افغانستان ،دردمندی و تالم  مردمان این کشور همسایه، به شدت  مردم  ایران را نیز متاثر کرده است.
صفات  درپایان  ضمن محکوم کردن این  واقعه دردناک، گفت:خانواده مدیریت شهری پایتخت ایران اسلامی  با  همه برادران و خواهران هم‌کیش ،هم‌ مذهب و همسایه داغدار افغانستان، به ویژه خانواده‌های معظم شهیدان مظلوم ، که فرزندان بی گناه جامعه مسلمین هستند ابراز همدردی  نموده و از درگاه ایزد منان طلب صبوری و سرانجام خیر برای مردم شریف و نجیب  کشور دوست و همسایه  افغانستان دارد.


کد خبر : 57737 || تاریخ : ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ || دسته بندی : شهری و رفاهی