رژیم صهیونیستی در اندازه تهدید ایران نیست

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران یک کشور قدرتمند، بزرگ، دارای اراده و توان بوده و نشان داده است اگر مورد تهدید واقع شود با قوت و شدت به آن پاسخ خواهد داد، لذا نباید به تهدیدات اسرائیل اهمیت داد.


به گزارش جامعه ایده آل ؛سرتیپ امیر حاتمی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح و راه اندازی بخش‌های مختلف بیمارستان ارتش زنجان در گفت گو با خبرنگاران در پاسخ به تهدید‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه کشورمان افزود: رژیم صهیونیستی در شرایط به شدت شکننده، از روی استیصال و ترس نکاتی مطرح می‌کند که مورد قبول و توجه هیچ کس نیست.

وی اضافه کرد: به این دلیل حرف‌هایی که اسرائیل زده در حد و اندازه‌های این رژیم نیست، این رژیم در یک سرزمین اشغالی بسیار کوچک و بدون عقبه، یک حد و اندازه از توان را دارد که در نهایت می‌تواند کار‌هایی ایذایی و از این دست انجام دهد و لذا حرف‌هایی که در خصوص تهدیدات علیه کشورمان گفته شده، مواردی است که خودش هم می‌داند، غیر متناسب با اندازه و قدرت او است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح همچنین در خصوص پیشرفت‌های دفاعی کشور نیز اظهار داشت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته در حوزه دفاعی مجموعه‌ای از کار‌های تحقیقاتی و تولیدی به نتیجه رسیده است.

وی، با بیان اینکه حدود ۱۴۰ پروژه تحقیقاتی در حوزه دفاعی طی سال‌جاری اغلب به نتیجه رسیده است و مابقی نیز تا پایان سال محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: بخشی از این پروژه‌ها رونمایی و تحویل داده شده است، ضمن اینکه در آینده نزدیک هم در حوزه نیروی دریایی ناوشکن دنا و مین شکار صبا بعد از تکمیل تست‌های نهایی "ساحلی و کارخانه‌ای" به نیروی دریایی ارتش ملحق خواهد شد.


کد خبر : 56124 || تاریخ : ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ || دسته بندی : دفاعی امنیتی