واکاوی و تحلیل مهارت آموزی کودکان کار در " شکلات تلخ "

جامعه ایده آل _برنامه "شکلات تلخ" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی این هفته سه شنبه ( 20 آبان ماه) ساعت 13:30 به تحلیل و بررسی موضوع مهارت آموزی كودكان کار می پردازد.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل ازروابط عمومی شبکه پنج سیما، مجتبي احمدي تهيه كننده برنامه " شکلات تلخ "  گفت: بیشتر كودكان كار تنها به دليل مشكلات اقتصادي به كسب و كار كاذب خياباني كه خالي از انواع آسيب هم نيست. روى مي اورند، در اين مسير برخي كاملا از خانواده جدا شدند و برخي با خانواده زندگي مي كنند. اما نکته قابل تامل و مهم اولويت در ساماندهي خانواده ها و ايجاد شغل براي بزرگتر هاي خانواده است تا بچه ها بتوانند كودكي كنند و بيشتر اوقات خود را به تحصيل و آموزش بپردازند اما گاهي كودك و نوجوان از خانواده فاصله دارد و براي ادامه زندگي شرايط مساعد نيست در اين وضعيت مراكز سازمان بهزيستي ماموريتي متفاوت را تجربه مي كنند.
كارگردان" شكلات تلخ" ادامه مى دهد: اسكان همراه با آرامش ، مهارت آموزي و حتي ايجاد شغل و مهارت براي كودكان كار موضوع برنامه سه شنبه است كه در گفت و گو با كارشناسان و كارآفرينان تحليل و بررسي مي شود.
برنامه “شکلات تلخ” با اجرای مهدی اسماعیل تبار روزهای شنبه و سه شنبه ساعت 13:30 و یکشنبه و چهارشنبه حوالی 00:30 بامداد به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.


کد خبر : 53599 || تاریخ : ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ || دسته بندی : آموزش و پرورش