آثار برگزیدگان جشنواره مطبوعات استان تهران منتشر شود

ایرانیان_برگزارکنندگان نخستین جشنواره مطبوعات استان تهران، آثار نفرات برتر این جشنواره را منتشر کنند.


به گزارش شبکه خبری ایرانیان ،با توجه به پایان کار نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان تهران و معرفی نفرات برتر این جشنواره، انتظار می رود تا مسئولین برگزاری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به منظور شفاف سازی در امر داوری و شیوه انتخاب برگزیدگان، آثار نفرات برتر را جهت آگاهی بخشی به جامعه مطبوعاتی استان تهران منتشر نمایند.

بر اساس این گزارش؛ نخستین جشنواره مطبوعات استان تهران عصر یکشنبه به طور مجازی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ۲۹ نفر در بخش‌های گزارش، تیتر، خبر، مصاحبه، مقاله، صفحه آرایی، طنز، اقتصاد مقاومتی، توسعه پایدار علمی و عملیاتی زیرساخت های استان تهران و بخش تاثیر اندیشه های امام خمینی و بیانات رهبری در رسانه ها انتخاب شدند.

در بخش گزارش؛ رتبه سوم گزارش به «زینب زینال زاده» از روزنامه همشهری، رتبه دوم «مینا مولایی» از روزنامه جام‌جم و رتبه اول به «مریم خباز» از نشریه جام جم از سوی هیات داوران انتخاب شدند و «توحید عظیمی» خبرگزاری فارس، «سید هادی کسایی زاده» از جامعه خبر، شایسته قدردانی شدند.

همچنین در بخش تیتر رتبه سوم به «فاطمه عسکری نیا» از روزنامه همشهری، رتبه دوم «فرزانه پیری» از خبرگزاری ایرنا و رتبه اول به «حمیدرضا بوجاریان» از همشهری تعلق گرفت.

در بخش مقاله «مهدی مرادی»، رتبه سوم، «محمدعلی مومنی» رتبه دوم و «امیرعلی رحیمی» به ترتیب رتبه اول را کسب کردند.

در بخش خبر «مهدی مقدر» از خبرگزاری ایرنا رتبه سوم، «معصومه آقا امینی فشمی» رتبه دوم از خبرگزاری ایرنا و «رضا موهبتی» از نشریه لواسان معرفی شدند.

در بخش مصاحبه، رتبه سوم را «مهدی مرادی» خبرگزاری فارس، رتبه دوم را «مهدی امیری پور» از خبرگزاری فارس و رتبه سوم «مینا مولایی» از نشریه جام جم رتبه های اول را به دست آوردند.

در بخش صفحه آرایی، «سمیرا تاتار» از نشریه توریسم رتبه سوم، رتبه دوم به «بهروز آشنا» از نشریه توریسم و رتبه اول به «مجید آباد» از نشریه توریسم اهدا شد.

بخش طنز برگزیده نفر سوم نداشت و «محمدعلی رجبی» از خبرگزاری تسنیم رتبه دوم و رتبه اول «بهمن شریفی فقیه» معرفی شدند.

همچنین بخش عکس نیز رتبه سوم نداشت و رتبه دوم به «مصطفی رحیمی» از خبرگزاری فارس و رتبه اول به «مهدی خانلری از خبرگزاری فارس تعلق گرفت.

در بخش ویژه، با رویکرد اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، «مرتضی فغانی» از نشریه دنیای سرمایه گذاری، در بخش توسعه زیر ساخت های استان تهران، «سحر حاجی اسداللهی»، در بخش ویژه تاثیر اندیشه های امام و رهبری در توسعه رسانه ای «علیرضا مهدی زاده» و در همین بخش رتبه دوم به «حمیدرضا بوجاریان» از نشریه همشهری تعلق گرفت.

 


کد خبر : 51488 || تاریخ : ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ || دسته بندی : رسانه و مطبوعات