مدير عامل فولاد خراسان در ديدار سال نو با معاونين و مديران ارشد شرکت:

توقف یک ماهه تولید را با جهش تولید جبران کنیم

ایرانیان_مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در نخستین جلسه کاری سال 1399 با مدیران ارشد شرکت، بر ضرورت اهتمام همه جانبه به ارتقای تولید و ضرورت دست یابی به اهداف و برنامه های شرکت در راستای تحقق «جهش تولید» تاکید کرد.


به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی شركت، کسری غفوری در ديدار نوروزی معاونين و مديران ارشد «فولاد خراسان» كه در محل دفتر مدير عامل برگزارشد، اهداف و برنامه های شركت فولاد خراسان را در سال 1399 تبیین کرد.

مدیرعامل فولاد خراسان تكميل پروژه سنگان را در سال ٩٩ اولويت اصلي شركت و دارای نقش کلیدی در تولید پایدار فولاد در شرق کشور دانست و افزود: بایستی با هم افزایی همه ذی نفعان، از جمله حمایت هیات مدیره محترم و سهامداران عمده شرکت، در پیشبرد این پروژه گام هایی اساسی برداریم.

وی ابراز امیدواری کردكه درراستای انجام مسئوليت های اجتماعي «ساخت مجتمع فرهنگي-ورزشی» و نیز «احداث ساختمان اداری شركت» به عنوان دو برنامه ی مهم کاری مجتمع، در سال جاری نیز به فرجام برسد.

غفوري همچنين با اشاره به توقف يك ماهه توليد شرکت در راستای « مقابله با همه گیری ويروس كرونا » تاكيد كرد: باتوجه به نامگذاری سال ٩٩ ازسوی مقام معظم رهبري به عنوان « سال جهش توليد » و نیز ضرورت تحقق اهداف شرکت، بایستی با رعایت همه نكات بهداشتی و ایمنی برای حفظ سلامت نيروی انساني، در طول ماه های باقيمانده از سال ٩٩ به تدریج اين توقف يك ماهه جبران شود.


کد خبر : 47504 || تاریخ : ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ || دسته بندی : صنعت،معدن، تجارت