افزایش ایمنی بزرگراه های منطقه 19 با نصب و ترمیم 4 هزار متر گاردریل

ایرانیان_بزرگراه ها و معابر منطقه 19 با اجرای خط کشی و تعویض و مرمت بیش از 4 هزار متر گاردریل بهسازی و موجب کاهش خسارت های ناشی از تصادفات جرحی و فوتی شد.


به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر افزود: عملیات خط کشی محوری به مساحت 18 کیلومتر طول در خیابان شقایق حد فاصل خیابان میثاق تا بزرگراه تندگویان، خیابان خلازیر تا بزرگراه آزادگان در هر دو مسیر، خیابان طالقانی و سرعت کاه های تازه احدث شده دور رینگ بوستان ولایت، میدان شهید بهلولی و میدان شقایق اجرایی شد.

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه اظهار داشت: در راستای بهسازی معابر اقدامات مختلفی از قبیل ایمن سازی و نگهداشت تجهیزات وعلائم ترافیکی از جمله نصب تابلوهای سرعت کاه، تابلوهای مکان نما و هدایت مسیر نیز انجام شد.

وی خاطر نشان کرد:‌ خط کشی معابر یکی از اقدامات اصلی حوزه حمل و نقل و ترافیک است که با هدف افزایش ضریب ایمنی، تسریع و تسهیل در تردد خودروها، ساماندهی ترافیک، منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و هشدار به رانندگان در خیابان‌های منطقه مطابق اصول استاندارد انجام می‏شود.


کد خبر : 43464 || تاریخ : ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ || دسته بندی : شهری و رفاهی