طی مراسمی با حضور شهردار منطقه 15 و مدیر سامانه HSE شهرداری تهران انجام شد؛

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت HSE در منطقه 15

ایرانیان_شهرداری منطقه 15 با ایجاد بستر مناسب و استقرار الزامات HSE موفق به تمدید گواهینامه سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (MS- HSE) شد.


به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه با شرکت در این مراسم گفت: این گواهینامه در سال 91  اعطا و اکنون با گذشت 7 سال مجددا مورد ارزیابی قرار گرفت که خوشبختانه این منطقه حائز تمدید این گواهینامه از سوی ممیزان شرکتQMS شد.
وی به اقدامات منطقه 15 برای تمدید این گواهینامه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اقدامات قابل ملاحظه و مثبتی در موضوع HSE این منطقه علی رغم پیچیدگی های موجود انجام شد که از این بابت از همکاران در معاونت ها و نواحی که به موضوع HSE  توجه داشته اند، تشکر می کنم.
وی با اشاره به اینکه در اهداف خرد و کلان و شاخص های HSE موفق بوده ایم، افزود: امسال هم در اجرای  الزامات HSE روند صعودی داشته ایم.
محمدی در ادامه به تشریح اهداف کلان پرداخت و گفت: ارتقای سطح بهداشت کارکنان، کنترل موضوعات پیمانکاران و ایجاد آمادگی لازم در شرایط اضطرار از  اهداف کلان سال 98 است که با تحقق کامل آن در راستای شعار تهران شهری برای همه دست خواهیم یافت.
شهردار منطقه گفت: رعایت موضوعات HSE به نفع شهروندان و مدیریت شهری است زیرا هم هزینه ها را کاهش می دهد و هم پروژه ها را کیفی تر می کند.
برپایه این گزارش؛ خانم دکتر دانش  مدیر سامانه HSE  شهرداری تهران  نیز در این مراسم گفت: منطقه 15 به دلیل پیچیدگی و دارا بودن تعداد بالای پیمانکاران و حریم هر سه آیتم HSE  سلامت، محیط زیست و بحران را شامل می شود.
وی از شهردار منطقه 15 به جهت هماهنگی و همکاری های لازم برای تمدید این گواهینامه تقدیر و از اینکه این منطقه توانست گواهی را تمدید کند، ابراز رضایت و خرسندی کرد.
براساس این گزارش، تیم ممیزی در نشست اختتامیه ضمن اعلام رضایت از وضعیت نگهداشت HSE ، منطقه15 را از نظر نوع یافته ها، بهترین منطقه در بین سازمانها و مناطق ممیزی شده برشمرد و اقدامات شاخص انجام شده به ویژه در زمینه  پیمانکاران، گزارشات تحلیلی حوادث و شناسایی نقاط پرخطر و ناایمن در بوستانهای منطقه، ارزیابی سطح فرهنگ و مجوزات کاری را قابل تقدیر دانستند.


کد خبر : 41752 || تاریخ : ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ || دسته بندی : شهری و رفاهی