در پی برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی پارسی پوش؛

تقدیر فرمانده سپاه کربلا مازندران و استانداراز دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس

ایرانیان_در پی برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی پارسی پوش فرمانده سپاه کربلا مازندران و استاندار مازندران از دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور تقدیر و تشکر کردند


به گزارش شبکه خبری ایرانیان  به نقل ازروابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، سرتیپ دوم پاسدار آقای محمد حسین بابایی ـ فرمانده سپاه کربلاء مازندران و آقای مجید حسین زادگان ـ استاندار مازندران، طی نامه ای به دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس تقدیر و تشکر کرد.
فرمانده سپاه کربلا و استاندار مازندران  در این پیام بیان داشته اند: حفظ و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی در گروی تلاش دلسوزانه انسان هایی است که روح و فکر والایشان سرشار از عشق به دین مداری و ملیتشان است. توفیق خدمت نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گران بها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت.
شایان ذکر است، کارگروه ساماندهی مد و لباس با همراهی مجموعه طراحان کشور، بر اساس مسئولیت اجتماعی خود و هم چنین سالی که مزین به رونق تولید است در امر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی پارسی پوش را در استان مازندران برپا کرد.

 


کد خبر : 41578 || تاریخ : ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ || دسته بندی : مدو لباس