پارک آموزش ترافیک منطقه21 در ایام تابستان میزبان کودکان است

ایرانیان_همزمان با آغاز تعطیلات تابستان و تعطیلی مدارس، پارک آموزش ترافیک منطقه21 با هدف آموزش مباحث ترافیکی، میزبان کودکان و نونهالان ورودی غربی پایتخت خواهد بود.


به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه21، محمدرضا سالمی معاون حمل ونقل و ترافیک این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: شروع فصل تابستان و اوقات فراغت تابستانه فرصتی مغتنم را فراهم آورده تا پارک آموزش ترافیک منطقه21 با استفاده از ظرفیت های مطلوب و زیرساخت های موجود میزبان کودکان و نونهالان ورودی غربی پایتخت در ارائه آموزش های مقدماتی، تخصصی و روانشناسی ترافیک باشد.
وی در همین راستا افزود: سنین نونهالی و کودکی مناسب ترین سن برای پذیرش آموزش های تئوری همراه با بازی و مهارت عملی است، به همین منظور در پارک آموزش ترافیک منطقه21، تمامی مراحل آموزشی ترافیکی با تفریح و بازی و سرگرمی همراه است تا تاثیر بیشتر و ماندگارتری در ذهن کودکان داشته باشد.
سالمی در پایان یادآور شد: پژوهش ها نشان داده‌ که فقط کودکان بزرگتر از هشت سال می‌توانند بدون همراه به خیابان بروند و مسئولانه رفتار کنند؛ این بدان معنی است که کودکان در این گروه سنی مناسب‌ترین و مستعدترین افرادی هستند که می‌توان به آنها فرهنگ مناسب ترافیک را آموخت.


کد خبر : 41069 || تاریخ : ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ || دسته بندی : شهری و رفاهی