استقبال مردم از تخفیف و تعویض چادر در نمایشگاه گوهر زیبایی 2

ایرانیان_ارائه تخفیف و امکان تعویض چادر نماز و چادر مشکی با چادرهای نو در هفدهمین نمایشگاه گوهر زیبایی 2 فراهم شده‌ است.


به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از ستاد خبری هفدهمین نمایشگاه گوهر زیبایی 2؛ با گذشت حدود دو هفته از برگزاری این نمایشگاه با محور عرضه محصولات عفاف و حجاب استقبال قابل توجهی از این نمایشگاه صورت گرفته است.
این نمایشگاه که از 21 اردیبهشت ماه کار خود را با 50 غرفه در بوستان آب و آتش آغاز کرده تا 14 خرداد ماه از ساعت 18 تا یک بامداد برپا است و علاقه‌مندان می‌توانند محصولات مورد نیاز خود ائم از چادر، مانتو، ملزومات حجاب و لباس کودک و آقایان را از این نمایشگاه تهیه کنند.
لازم به ذکر است تمام محصولات عرضه شده در این نمایشگاه به غیر از چادر مشکی تولید داخل است و بیشترین فروش را روسری‌های تولید داخل در آن به خود اختصاص داده است. مانتوی بزرگ‌سال و مانتوی نوجوان هم رتبه‌های بعدی را در عرصه بیشترین فروش به خود اختصاص داده‌اند.
همچنین در این نمایشگاه طرح تعویض چادر نماز و چادر مشکی کهنه با نو با پرداخت وجهی تخفیف‌دار در حال اجرا است که این طرح نیز با استقبال مردم مواجه شده و روزانه حداقل 70 قواره چادر نماز و 50 قواره چادر مشکی خریداری و تعویض می‌شود.
از جمله تولیدی‌های شرکت کننده در این نمایشگاه می‌توان به تولیدی‌های «نورا حجاب»، «حجاب الزهراءشهر ری»، «گوهران»، «یسنا» و «حورا» در بخش عفاف و حجاب و برندهای «زیبارویان»، «فاطیما»، «درسا» و «ضحا» در بخش ملزومات حجاب اشاره کرد که تاکنون از فروش خوبی برخوردار بوده‌اند.
در فروش لباس آقایان نیز برندهای «برادران حقی» و «آندیا» بیشترین فروش را داشته‌اند.
علاوه بر فروش محصولات، 17 کارگاه آموزشی از جمله کارگاه تبدیل لباس‌های قدیمی به لباس‌هایی با طرح‌های جدید نیز در این نمایشگاه برپا شده و دوخت رایگان چادر نیز صورت می‌گیرد.
هفدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان (گوهر زیبایی 2 )  تا تاریخ 14 خرداد ماه در محل بوستان آب و آتش برپا است.


کد خبر : 40473 || تاریخ : ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ || دسته بندی : مدو لباس