موزه ها برای حضور قدرتمند و جذب مخاطب بیشتر باید از استارت‌آپ ها استفاده کنند

ایرانیان_استاد دانشگاه علامه طباطبایی ضمن معرفی تعدادی از استارت آپ های روز دنیا در جهت بهبود عملکرد موزه ها گفت: موزه ها برای حضور قدرتمند و جذب مخاطب بیشتر باید از این استارت‌آپ ها استفاده کنند.


به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ دکتر داود ارژنگ مهر استاد دانشگاه علامه طباطبایی امروز در نشست علمی-تخصصی به مناسبت روز جهانی در موزه اظهار کرد: کسب و کار هایی در این دهه به وجود آمده عموما زنجیره ارزش حاصل از تکنولوژی را فراهم و فرصت ها و تهدیدهایی را برای کسب و کار سنتی ایجاد کرده است.

 وی ادامه داد: تجربه نشان داده در هر کسب و کاری استارت‌آپ ها وارد شدند فضاهای جدیدی را نیز ایجاد کردند و استفاده کنندگان از مزایای بیشتری بهره برده اند.

دکتر ارژنگ مهر گفت: فرصت هایی که به وسیله استاَرتاپ ها در ایران ایجاد شد بیشتر در شبکه توزیع کالاها و محصولات مختلف بوده است البته اگر در خصوص موزه ها نیست از این روش استفاده شود مخاطب بیشتری جذب خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ۶۵ درصد از بلیت های هواپیما ها را استارت‌آپ ها صادر می‌کنند و فقط ۳۵ درصد آن را آژانس های هواپیمایی در اختیار مسافران قرار می دهند.

دکتر ارژنگ مهر تاکید کرد: در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کارها به صورت حرفه ای انجام و به زیبایی از از ابزار تکنولوژی استفاده شده است.

این استاد دانشگاه در ادامه تعدادی از استارت آپ های روز دنیا در جهت بهبود عملکرد موزه ها را معرفی کرد و تاکید کرد: موزه ها برای حضور قدرتمند و جذب مخاطب بیشتر باید از این استارت‌آپ ها استفاده کنند.

انتهای پیام/


کد خبر : 40319 || تاریخ : ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ || دسته بندی : میراث فرهنگی و گردشگری