صبح بخیر ایران میزبان جشنواره " مد و لباس"کشور می شود

ایرانیان_حمید قبادی دانا دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و رئیس هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس ایرانی اسلامی روز شنبه 27 بهمن ماه ساعت7 صبح مهمان برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما خواهد بود.


به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور، دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس و رئیس هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس ایرانی اسلامی با حضور در استودیوی برنامه " صبح بخیر ایران"  به گفتگو پیرامون برگزاری این جشنواره  خواهد پرداخت و در این زمینه مد و لباس برای مخاطبان برنامه صحبت خواهد کرد.
صبح‌بخیر ایران نام برنامه صبحگاهی تلویزیونی پرمخاطب و نام آشنا برای مردم ایران است که هر روز به جز پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۶:۳۰ به مدت ۸۵ دقیقه از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده پخش می‌شود. سری جدید برنامه بعد از سه هفته و با تغییرات و اضافه شدن بخش‌های جدید پزشکی، ورزشی و ورزش صبحگاهی، ایرانشناسی و گردشگری، آشپزی، روانشناسی و ادبی و فرهنگستان و … به زادگاه اصلی «صبح بخیر ایران» در تپه صبا آغاز به کار شده است .این برنامه روتین صبحگاهی که شاید قدمتش از خیلی برنامه‌ها و آثار نمایشی تلویزیون بیشتر است از سال ۱۳۷۳ با اجرای اقبال واحدی فعالیت خود را آغاز کرد. این برنامه در گذشته شامل قسمتی به نام «سفرنامه» بوده‌است که شهرها و اماکن دیدنی ایران را به بینندگان معرفی می‌کرده‌است.


کد خبر : 38271 || تاریخ : ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ || دسته بندی : مدو لباس