سه شنبه 4 دی ماه آیین اختتامیه اولین جشنواره "مد و رسانه" برگزار می شود

ایرانیان_سید مهدی جعفری دبیر اجرایی نخستین جشنواره مد و رسانه با اعلام این خبر، افزود: آیین اختتامیه اولین جشنواره "مد و رسانه" با هدف معرفی برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره، روز سه شنبه چهارم دی ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۱۸ در تالار رودکی برگزار می شود.


به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد ولباس، جعفری دبیر اجرایی نخستین جشنواره مد و رسانه، گفت: این جشنواره در گام نخست توانست ۱۴۷ اثر را دریافت کند و پس از چند مرحله داوری در دو بخش صداوسیما"دیداری و شنیداری" ، روزنامه ها و خبرگزاری ها "حوزه مکتوب و الکترونیک" برگزیدگان خود را بشناسد.
دبیر اجرایی نخستین جشنواره مد و رسانه بیان کرد: 147 اثر از 43 شرکت کننده در بخش‌های مختلف جشنواره به دبیرخانه ارسال شده بود که پس از داوری، آثار در بخش‌های مکتوب، الکترونیک، دیداری شنیداری و هنرهای رسانه‌ای 18 نفر برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شدند.  
وی افزود:  امیدوار هستیم این جشنواره پایگاهی برای رصد و ارزیابی فعالیت ها و همچنین ترغیب و تشویق خبرنگاران رسانه های مختلف برای پرداختن به حوزه نو و بکر مد و رسانه باشد.
جعفری تصریح کرد: در این مراسم حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگانی از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، خبرگزاری ها و روزنامه ها حضور دارند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه اولین جشنواره "مد و رسانه" روز سه شنبه چهارم دی ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۱۸ در تالار رودکی گشایش می یابد.


کد خبر : 37095 || تاریخ : ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ || دسته بندی : مدو لباس