پیگیری برای رفع نواقص هواسازهای برخی از ایستگاه‌های خط 3 مترو

ایرانیان_مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در مورد نبود تهویه و فن در برخی از ایستگاه‌های خط 3 مترو، گفت: در سنوات گذشته برخی از ایستگاه‌های خط 3 بدون هواساز به بهره برداری رسیدند اما در حال پیگیری هستیم تا با نصب هواساز مشکل این خط را برطرف کنیم.


به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، مهندس فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه هوا سازهای پر قدرت مترو، سازه‌های مهمی هستند که چه در بحث ایمنی مسافران و چه در بحث کیفیت هوای داخل ایستگاه‌ها و خطوط مترو، بسیار مؤثرند افزود: هوا ساز برخی از ایستگاه‌های خط سه راه اندازی نشده است اما پیگیر رفع نقص هواسازهای خط سه مترو هستیم و سعی می‌کنیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

وی بیان کرد: ارتقای سطح خدمات موجود و حفظ آن بسیار هزينه دارد و سعي مي كنيم بهترين خدمات را ارايه دهيم؛ چرا كه نواقص اتفاقي، موجب نارضايتي مي شود.

نوبخت در ادامه گفت: در شركت بهره برداري متروي تهران و حومه به صورت جدی پیگیر رفع نواقص هستيم و شهروندان و مسافران محترم نيز در صورت برخورد با هر مشكلي می توانند از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۲۷۷، سامانه تلفن گویا به شماره 6-88740163 و ارسال ایمیل به آدرس info.metro@tehran.ir پیام ها، پيشنهادات و انتقادهای خود را بيان كنند و با كمال ميل پذيراي شنيدن انتقادات هستيم چراكه هدف و وظيفه ما تكريم مسافران است نه انكار نواقص و كاستي ها.

وی در پايان با تاکید بر خدمات رساني مطلوب، ايمن، سريع به شهروندان و مسافران خاطرنشان كرد: خدمتگزاري به مردم و ارائه خدمات مناسب در سطح شهر به شهروندان از اصلي ترين اهداف مترو است.


کد خبر : 34295 || تاریخ : ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ || دسته بندی : شهری و رفاهی