رفع خطر پلاك ناايمن در قلب طهران

ایرانیان_شهردار منطقه ١٢ تهران از رفع خطر ٢ پلاك ناايمن در خيابان شوش خبر داد.


به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل ازروابط عمومي شهرداري منطقه ١٢ تهران ، پيمان حسين محسني شهردار قلب طهران گفت : اولين پلاك ناايمن در خيابان شوش خيابان شهيد يزدي كوچه فروغي به دليل وجود ترك هاي عميق و همچنين تبديل شدن به محل سكناي كارتن خواب ها و معتادين ، با اخطارهاي مكرر از سوي شهرداري ناحيه ٥ منطقه ١٢ مواجه گرديد.

وي افزود : متاسفانه مالك عليرغم ابلاغ اين اخطارها ، نسبت به ايمن سازي ساختمان اقدام ننمود و در نهايت مديريت شهري منطقه ١٢ در معيت عوامل انتظامي با اخذ حكم دادستاني و مقام قضايي نسبت به رفع خطر از ملك و تخريب آن اقدام نمود.

محسني در ادامه از رفع خطر پلاك ناايمن ديگري در خيابان شوش خيابان شهيد پيله چي خبر داد و گفت : اين پلاك ناايمن نيز محل تجمع بيش از ٣٠ معتاد و كارتن خواب شده بود و با درخواست اهالي محل ، عليرغم اخطارهاي مكرر شهرداري ناحيه ٥ به مالك و عدم ايمن سازي ملك مذكور و حتي مسدود نكردن راه هاي ورودي كارتن خوابها و معتادين ، در نهايت با اخذ حكم قضايي نسبت به رفع خطر از آن اقدام شد.

شهردار قلب طهران در پايان ضمن تاكيد بر حفظ ايمني و آسايش شهروندان گفت : مديريت شهري از هيچ اقدامي جهت ايمني شهر و شهروندان كوتاهي نخواهد كرد.


کد خبر : 32851 || تاریخ : ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ || دسته بندی : شهری و رفاهی