بررسی موضوعات محله اتابک در بازدید و دیدارهای مردمی شهردار منطقه 15
تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت: 13:08:15


https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/d26570d1dbd80dd59c4d6dd0ea473125.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/70e8a5b1ecd631382c5fc69ccca320d2.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e8e101d35f8e84dea9763f6b7f666fac.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/46d918e0768be30393bf749912aab62b.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a5528fccc5de938fb0ff7f0e4cfdd528.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/8a36d4a87e2d76157e989391c03effe6.jpg

logo-samandehi


کد خبر : 71731 || تاریخ : ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ۱۶:۴۲                 شهری و رفاهی

 بررسی موضوعات محله اتابک در بازدید و دیدارهای مردمی شهردار منطقه 15


رضا شرفی شهردار منطقه 15 در راستای خدمتگزاری صادقانه به شهروندان؛ دومین میز خدمت را در محله اتابک برگزار و پس از حضور در مسجد قمربنی هاشم(ع) و رسیدگی به مسائل 46 شهروند؛ ضمن بازدید میدانی از محله، به موضوعات مطروحه شهروندان در سرای محله اتابک پاسخ داد.


 بررسی موضوعات محله اتابک در بازدید و دیدارهای مردمی شهردار منطقه 15

 به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، شهردار و معاونین اجرایی منطقه با حضور در محله اتابک؛ از کلانتری در حال ساخت اتابک، مرکز محله خاتون، مرکز محله درخشان، تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با خیابان ملایری و ... را با حضور معتمدان و شورایاری محله مورد بازدید قرار دادند و از نزدیک با اقدامات انجام شده و مسائل و مشکلات محله آشنا شدند. در این بازدید همچنین معتمدان محله زمین های بلاتکلیف محله را معرفی و خواستار تعیین تکلیف این محلها شدند. 

 برپایه این گزارش، در  ادامه ملاقات مردمی شهردار منطقه با شهروندان در سرای محله اتابک برگزار و موضوعات درخواستی شهروندان محله مورد بررسی قرارگرفت. با توجه به محلی بودن برخی درخواستها؛ شهردار منطقه دستور داد تا معاون اجتماعی و مدیر محله به جد پی گیری این موارد باشند.

 این گزارش حاکیست، شهردار منطقه حضور در محله و برگزاری ملاقات مردمی را با هدف تعامل بیشتر با شهروندان و معتمدان محلات امری مهم دانست و  گفت: برپایی میز خدمت در محلات ضمن اینکه به مدیران کمک می کند تا از نزدیک مشکلات را رصد کرده و شناخت و آگاهی به موقع از مسایل و مشکلات شهروندان داشته باشند؛ فرصتی است برای پاسخگویی سریع و بی واسطه تا کیفیت خدمت رسانی در محلات ارتقاء پیدا کند.

شرفی در ادامه با تاکید  براینکه هدف ارائه خدمات به موقع و با کیفیت به شهروندان است، افزود:  کارکرد اصلی ناحیه و محله حضور در بین شهروندان و شنیدن مسایل آنهاست چون آنها کارشناسان مناسبی برای ارائه مشکلات و حتی راه حل آن هستند و این ملاقاتها می تواند موجبات تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات را فراهم کند.
شهردار منطقه با قدردانی از زحمات همکاران، از آنان خواست تا توجه بیشتری به مشکلات خرد و محلی داشته باشند و رضایت شهروندان را کسب کنند.

 شایان ذکر است، در این دیدار معاونین امور شهری و محیط زیست و اجتماعی و فرهنگی، مشاور شهردار و شهردار ناحیه دو به همراه شهردار منطقه پاسخگوی موضوعات مطروحه شهروندان بودند.

 



کلمات کلیدی


captcha