ارائه بیش از ۱۲ هزار خدمت به بالغ بر ۷ هزار مددجو در مدیریت شبانه ۱۴۰۰/ پیگیری وضعیت مفقودین با ارائه معرفی‌نامه آگاهی
تاریخ: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 07:13:34


https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 66443 || تاریخ : ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ ۱۵:۴۸                 بهزیستی و توانبخشی

ارائه بیش از ۱۲ هزار خدمت به بالغ بر ۷ هزار مددجو در مدیریت شبانه ۱۴۰۰/ پیگیری وضعیت مفقودین با ارائه معرفی‌نامه آگاهی


رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور از مراجعه ۷ هزار و ۵۵ نفر خارج از ساعات اداری و ایام تعطیل به ستاد کشور و مراکز استان‌ها(مدیریت شبانه) در سال ۱۴۰۰ خبر داد.


ارائه بیش از ۱۲ هزار خدمت به بالغ بر ۷ هزار مددجو در مدیریت شبانه ۱۴۰۰/ پیگیری وضعیت مفقودین با ارائه معرفی‌نامه آگاهی

به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل، «محمدمهدی امیری» رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور از مراجعه ۷ هزار و ۵۵ نفر خارج از ساعات اداری و ایام تعطیل به ستاد کشور و مراکز استان‌ها(مدیریت شبانه) در سال  ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: از مجموع مراجعین و ارجاعات  ۵۶ درصد مربوط به دستگاه قضایی، ۳۵ درصد خودمراجع، ۹ درصد هم از سایر دستگاه‌ها ارجاع شده‌اند.              

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: ۷۲ درصد درخواست‌های مراجعین پذیرش در مراکز شبانه‌روزی، ۱۲ درصد خدمات اسکان، ۸ درصد خدمات بلیط، ۷ درصد سایر خدمات و ۱ درصد نیز کمک مالی بوده است که نهایتاً ۴۰ درصد خدمات اسکان، ۳۶ درصد پذیرش در مراکز شبانه‌روزی، ۱۵ درصد خدمات مشاوره و راهنمایی، ۷ درصد خدمات بلیط و ۲ درصد نیز کمک مالی و سایر خدمات دریافت کردند که مجموعاً ۱۲ هزار و ۱۱۸ خدمت به ۷ هزار و ۵۵ نفر ارائه شده است.

وی با توجه به اهمیت ارائه خدمات در ساعات غیراداری بر ضرورت توجه مدیران استانی به زیرساخت‌ها و منابع موردنیاز تاکید کرد.     

امیری، به شیوه‌نامه بررسی درخواست‌های مرتبط با پیگیری وضعیت مفقودین اشاره کرد و گفت: افراد می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه از اداره آگاهی درخصوص مفقودی فرد به ادارات پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف بهزیستی در سراسر استان‌ها مراجعه کنند و در صورتی که فرد مفقود شده در یکی از مراکز تحت‌پوشش بهزیستی بستری و یا نگهداری شوند و یا به هر طریق دیگری اطلاعی از وضعیت ایشان وجود داشته باشد می‌توان از وضعیت فرد مفقود شده کسب اطلاع کنند.

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور در پایان درخصوص نقل و انتقال برون استانی پرونده‌های گروه‌های هدف، یادآور شد: مددجویان متقاضی انتقال پرونده می‌توانند با مراجعه به بهزیستی شهرستان محل سکونت خود مراحل اداری انتقال را از استانی به استان دیگر پیگیری کنند.



کلمات کلیدی


captcha