پاسخگویی آنلاین مدیرعامل در روز تعطیل
تاریخ: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 02:07:14


https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 57617 || تاریخ : ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۱۳:۵۰                 بانک ، بیمه

پاسخگویی آنلاین مدیرعامل در روز تعطیل


مدیرعامل بیمه رازی در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان بیمه رازی در فضای مجازی ، بلافاصله پاسخگو شد و دستور پیگیری داد.


پاسخگویی آنلاین مدیرعامل در روز تعطیل

به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی، دکتر جباری در پاسخ به سوال یک نماینده در گروه نمایندگان پیرامون تسویه صندوق های نمایندگان در کرونا ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: بنده به عنوان اولین مدیر خواستار حمایت از شبکه فروش بودم و بیمه رازی به عنوان پیشرو و اولین شرکتی است که در جهت حمایت عملی از شبکه فروش اقدام کرده است.

 وی تصریح کرد : ما ظرفیت صندوق نمایندگان را دو برابر کرده ایم .به تعبیری بیش از مبلغ کارمزد برای نماینده جریان نقدی ساختیم و همچنین انشالله کارمزد را هم ۱۰ روزه پرداخت خواهیم کرد . ضمنا از معاونین خواسته ام برای پرتفوی های بزرگ سیستم را طوری تنظیم کنند که کارمزد به محض وصول حق بیمه پرداخت شود.

دکتر علی جباری افزود :شرکت بیمه رازی به جهت حمایت از شبکه فروش خود در سه ماه گذشته چندین اقدام صورت داده است: اول آنکه پرداخت سود مشارکت در منافع به شبکه فروش برای اولین بار در تاریخ فعالیت شرکت صورت پذیرفته است.

دوم اینکه ؛ افزایش صندوق نمایندگان در دو بعد مهلت تسویه و مبلغ صندوق با اعتباری بیش از دویست و پنجاه میلیارد ریال و با مهلت متوسط یک ماهه به شبکه تزریق شده است.

و سومین اقدام ؛ تصویب بودجه وام‌های مشارکت در تبلیغات، وام خرید دفتر، مشارکت در طرح های بازاریابی و سایر طرح ها با عناوینی متنوع و با رویکرد حمایت هرچه بیشتر از شبکه فروش.

چهارمین اقدام ؛ تصویب بودجه آموزش و توسعه کیفی فروش و توجه ویژه‌ای که به توانمندسازی نمایندگان در سال جاری خواهد شد.

مدیر عامل بیمه رازی افزود : ضمنا تاکید می نمایم که قبلا از مدیریت شبکه فروش و راهبری بازار خواسته ام شرایط بازار و رقابت را بررسی نمایند و علاوه بر موارد فوق برنامه و طرح های دیگری که در حمایت از نمایندگان باشد پیشنهاد دهند و همچنین به این وسیله خواستارم ؛ در خصوص رفع دغدغه این نماینده عزیز اقدام فوری انجام دهند.



کلمات کلیدی


captcha