نیامده‌ایم که ناکام برگردیم بلکه آمده‌ایم که موفق شویم/بوکس مترادف خشونت نیست/برگزاری مسابقات منطقه‌ای برای جبران نبود لیگ بوکس از برنامه‌های ما است
تاریخ: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت: 09:21:52


https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 31768 || تاریخ : ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ۲۱:۱۹                 رزمی

رئیس فدراسیون بوکس:

نیامده‌ایم که ناکام برگردیم بلکه آمده‌ایم که موفق شویم/بوکس مترادف خشونت نیست/برگزاری مسابقات منطقه‌ای برای جبران نبود لیگ بوکس از برنامه‌های ما است


ایرانیان_رئیس فدراسیون بوکس گفت: برگزاری مسابقات منطقه‌ای برای جبران نبود لیگ از دیگر برنامه‌های ما است. تیم کاری ما در حال شکل گیری است و مطمئن باشید امروز نیامده‌ایم که ناکام برگردیم بلکه آمده‌ایم که موفق شویم.


نیامده‌ایم که ناکام برگردیم بلکه آمده‌ایم که موفق شویم/بوکس مترادف خشونت نیست/برگزاری مسابقات منطقه‌ای برای جبران نبود لیگ بوکس از برنامه‌های ما است

، نشست خبری «فدراسیون بوکس »صبح امروز 20 اسفندماه 1396 با  حضور«حسین ثوری» رئیس فدراسیون بوکس و اصحاب رسانه برگزارشد.

به گزارش شبکه خبری ایرانیان،حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ایران اظهارداشت: امروز در جمع خانواده  بوکس هستیم و از همه می‌خواهیم به ما کمک کنند. امروز در فدراسیون بوکس اعزام‌ها و اردوها به نحو شایسته‌ای انجام می‌شود .

رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد: برگزاری مسابقات منطقه‌ای برای جبران نبود لیگ از دیگر برنامه‌های ما است. تیم کاری ما در حال شکل گیری است و مطمئن باشید امروز نیامده‌ایم که ناکام برگردیم بلکه آمده‌ایم که موفق شویم.

پشتوانه سازی تیم‌های ملی موضوع یکی از برنامه های راسخ ما است. ما استان‌ها را طبقه بندی کرده‌ایم و قرار است در هر استان یک مربی را به عنوان مربی فدراسیون انتخاب کنیم. آنچه که فدراسیون امروز طلب دارد به گونه‌ای است که مربی استعدادیاب در سنین پایه برنامه ریزی خواهد داشت تا به سند چشم انداز دسترسی پیدا کنیم.

وی ادامه داد: افرادی که در یک مجموعه کار می کنند  معرف آن مجموعه هستند. ما باید آنچه که در بوکس واقعیت دارد تعریف کنیم. متاسفانه وقتی بوکس به ذهن جامعه می آید فکر می کنند مترادف آن خشونت است. هنرمندانه تر و کم آسیب تر از بوکس ندیده ام وقتی نگاه های ناروا را نسبت به این رشته بزداییم موفق عمل کرده ایم.

 ثوری در خصوص کسب میزبانی های آسیایی و بین المللی عنوان کرد: پنجم بهمن به دبی رفتیم و با سران آیبا نشستی داشتیم و در حاشیه آن نشستی خصوصی با رئیس کنفدراسیون آسیا داشتیم . صحبت های بسیار خوبی داشتیم و قرار شد سفری به ایران داشته باشند تا برنامه های مسابقات را در حضور آن ها مطرح کنیم. ایشان بسیار از این طرح استقبال کرد و فکر می کنم در سال ۹۷ نسبت به برنامه هایی که قرار است در ایران برگزار شود موافقت هایی برای میزبانی های بزرگ  صورت بگیرد.

وی در مورد ریاست ناطق نوری در بیست و هشت سال گذشته در بوکس گفت: رئیس فدراسیون بوکس در این مدت تلاش های زیادی کرد که قابل ستایش است. دوستان عزیز میراثی را برای ما به یادگار گذاشتند که حفظ این میراث ارزشمند است. هدف ما همیشه رو به جلو می باشد. اگر یک دونده پشت سرش را نگاه کند می بازد پس باید همیشه نگاهمان رو به جلو باشد.

رئیس فدراسیون بوکس افزود: در ماه حدود ۵۰،۶۰ میلیون تومان حقوق اضافه در فدراسیون بوکس پرداخت می شود، تعدیل نیرو یکی از موضوعات و برنامه های مهم ما است. جذب اسپانسر خیلی مهم است و استفاده از ظرفیت ها و هیات های ورزشی در اولویت است و به واسطه اینکه چهار سال مدیرکل استان سیستان و بلوچستان بوده، من ارتباط تنگاتنگی با مدیرکل استان ها دارم و از این طریق می توانیم به جذب اسپانسر در بوکس کمک کنیم.

وی در خصوص کسب کرسی های بین المللی عنوان کرد: مثالی می زنم. همایون اردلان می توانست در برهه ای از زمان می توانست حتی نایب رئیس آیبا شود چرا که ارتباط تنگاتنگی با فدراسیون جهانی دارد قطعا در آینده ای نه چندان دور برای ارتباط بین المللی تلاش می کنیم. این کار را آغاز کرده ایم و مطمئن باشید نتایج خوبی در پیش خواهد داشت.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص گزینه های مطرح شده برای نایب رئیسی این فدراسیون عنوان کرد: روی چند گزینه از همان ابتدا کار کردیم تا در نهایت روی دو نفر به یک جمع بندی رسیدیم اما هنوز قطعیت پیدا نکرده است. تا قبل از عید نایب رئیس فدراسیون معرفی نمی شود و اصلا شاید یک خانم نایب رئیس فدراسیون بوکس شد.

وی در خصوص راه اندازی بوکس بانوان عنوان کرد: توجه کنید که در جامعه ما در همین شهر تهران خانم ها به صورت زیرزمینی بوکس تمرین می کنند. چندین مراجعه کننده در این خصوص داشته ایم حتی خانم هایی از کشورمان در لیگ کشورهای اروپایی بازی می کنند. وقتی این ظرفیت و علاقه مندی وجود دارد باید روی آن کنترل هم صورت بگیرد. ما باید هم ظرفیت ها را تعریف کنیم و هم سودی که از بوکس بانوان متصور می شویم. پیگیری ها را در این زمینه آغاز کرده و ادامه می دهم بدون شک در این داستان مقاومت هایی صورت می گیرد ولی اگر با استدلال پیش برویم می توان این بوکس نامحسوس را قانونمند کرد و کنترل بیشتری روی آن صورت بگیرد.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص کاهش سه وزن ۸۱،۹۱، و مثبت ۹۱ در بازی های آسیایی جاکارتا عنوان کرد: یک ماه پیش جلسه ای با کمیته ملی المپیک داشتیم آنجا توانستم با اطمینان بگویم با توجه به اردوهایی که برگزار می شود بدون شک مدال های ما از دوره قبل کمتر نخواهد بود. حتی از من پرسش شد که اوزان مدال آور را نام ببر و من هم وزن های ۷۵ به بالا را نام بردم. تاریخ هم موید این قضیه است که اکثریت موفقیت ما در سنگین وزن بوده است. دیروز نامه ای به آیبا زدیم که در خصوص این رای خود تجدید نظر کند اگر واقع این سه وزن در بازی های آسیایی حذف شده باشد تمام تلاش مان را می کنیم که دست خالی به کشور بازنگردیم.

ثوری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا ۱۳ میلیارد کمک سازمان برنامه و بودجه به بوکس برای تکمیل کمپ تیم های ملی در آزادی کم لن یکن شده است، گفت: در زمان آقای داوری این اتفاق افتاده بوده ما هم نشست های مختلفی با ایشان داشتیم و با توجه به عنایت ها و قول و قرارهایی که ایشان دادند ان شاءالله در سال ۹۷ شاهد این هستیم که کمپ تیم های ملی در آزادی آماده شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا عیسی گل محمدی به  عنوان سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی انتخاب شده و گزینه ای بهتر از او وجود نداشت؟ گفت: تاکید می کنم عیسی گل محمدی سرپرست تدارکات اردوهای تیم ملی تا بازی های آسیایی است، وی تنها تدارکات اردو را بر عهده دارد ما از حضور همه خانواده بوکس در بخش های مختلف استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص احسان روزبهانی و تمرینات شخصی وی در آلمان عنوان کرد: روزبهانی یکی از نوابغ بوکس ایران است. ما چند نفر داریم که در وزن احسان خیلی به وی نزدیک شدند و این نوید آینده ای خوب در این اوزان را می دهد باید به فکر ساخت بوکسورهای دیگر باشیم. احسان ها باید تعدادشان بیشتر شود و ما به این موضوع خیلی اهمیت می دهیم.

وی در ‌پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا از تیم رقیب انتخاباتی خود در فدراسیون استفاده نمی کنید؟ گفت: به همین اکتفا کنم که بارها به روح الله حسینی رقیب انتخاباتی ام زنگ زدم اما او حتی پاسخ من را هم نداد.

ثوری در پایان با اشاره به جنجال هایی در خصوص استقرار ناطق نوری در فدراسیون گفت: احمد ناطق نوری عزیز ماست و بر گردن جامعه بوکس حق بزرگی دارد و ما هم دوست داریم به عنوان یک برند از او کمک بگیریم. طبق اعلام خودش ایشان تا پایان سال همه لوازمش را از فدراسیون بوکس می برد و دفتر را تحویل فدراسیون جدید خواهد داد.



کلمات کلیدی


captcha