کاهش ۱۶ درصدی پیام‌های مردمی سامانه ۱۳۷ در منطقه ۱۳ تهران
تاریخ: ۲۸ آبان ۱۴۰۴ ساعت: 01:25:50


https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/3396bddcf1ced4ea8819e2682ce88bc2.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/0afc1cea4eb5998cee893384298f4078.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bcc41b49c3eb6ac2eb28de7aaa853f97.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/af42f8613c54014f63c7630d80fe5e66.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ad2be911bd1d06e1b90fee5b0220afed.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/3943bb4313d119d1de583b587c4e05e8.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f536475f9eb947126235faa2b5211e11.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4e1b207f796b4e9e1ea4cad34b324e80.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/49e0ede680e2fc10763d917c8fd7c8dc.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/dc7a79492c1acc9a370977ab8900fc14.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f53a6e773e84d12a907043b725c4d1b4.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/31df47a0a36307bb66222066e8d4e005.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/377e4c6b082de5f3fa282b0128d16454.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/376a6944ce8ac041f333d455c97aea21.jpg

https://jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/7ca4aafbd9fae238f4e6ca8258ba1339.jpg

logo-samandehi


کد خبر : 104390 || تاریخ : ۱۴۰۴/۰۷/۱۷ ۱۵:۳۲                 شهری و رفاهی

در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ انجام شد:

کاهش ۱۶ درصدی پیام‌های مردمی سامانه ۱۳۷ در منطقه ۱۳ تهران


در نیمه نخست سال ۱۴۰۴، تعداد پیام‌های مردمی ثبت‌شده در سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۳ با کاهش ۱۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.


کاهش ۱۶ درصدی پیام‌های مردمی سامانه ۱۳۷ در منطقه ۱۳ تهران

به گزارش جامعه ایده آل؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، بر اساس ارزیابی عملکرد سامانه ۱۳۷ پلاس، در شش‌ماهه نخست سال جاری در مجموع ۱۳ هزار و ۴۳۹ پیام مردمی از سوی شهروندان این منطقه ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.
مجیدی، مسئول سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه ۱۳، با اعلام این خبر گفت: موضوعات مربوط به نظافت معابر، لایروبی انهار، ترکیدگی لوله‌های آبیاری، رفع خطر درختان خشک و آبیاری فضای سبز بیشترین درخواست‌های شهروندان را در این بازه زمانی تشکیل داده‌اند که در اغلب موارد نسبت به سال گذشته کاهش پیام مشاهده شده است.
وی افزود: در شاخص رضایتمندی شهروندان از نحوه رسیدگی به پیام‌ها، امسال شاهد افزایش رضایتمندی تا سطح ۹۷ درصد بوده‌ایم که بیانگر بهبود عملکرد واحدهای اجرایی منطقه است.
بر اساس نتایج این ارزیابی، ناحیه ۲ منطقه ۱۳ به‌عنوان برترین ناحیه در پاسخگویی و رسیدگی به پیام‌های مردمی معرفی شد. همچنین ادارات خدمات شهری ناحیه ۴، شهرسازی ناحیه ۲، فنی و عمرانی ناحیه ۳، ترافیک ناحیه ۴، اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۲ و اداره ۱۳۷ ناحیه ۱ در بین ادارات نواحی، بهترین عملکرد را در نیمه نخست سال جاری داشتند.
مسئول سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه در پایان تأکید کرد: رسیدگی سریع و دقیق به درخواست‌های شهروندان از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است و تلاش می‌کنیم با بهبود فرآیندها، سطح رضایتمندی عمومی را بیش از پیش ارتقاء دهیم.
انتهای پیام/



کلمات کلیدی


captcha