برنامه های تفریحی و آموزشی بوستان ترافیک منطقه 19در فصل تابستان آغاز شد

بوستان آموزش ترافیک شهرداری منطقه 19 در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان برنامه ها و فعالیت های متنوعی را تدارک دیده است.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، لطیف پنداریان معاون حمل و نقل ترافیک با اشاره به افزایش مراجعین به بوستان ترافیک همزمان با آغاز تعطیلات تابستان و تعطیلی مدارس بیان کرد: با آموزش مباحث ترافیکی به صورت تئوری و عملی همراه با بازی، تفریح، سرگرمی و مهارت عملی میزبان کودکان و نوجوانان هستیم.

وی ادامه داد: شروع فصل تابستان و اوقات فراغت تابستانه فرصتی مغتنم را فراهم آورده تا پارک آموزش ترافیک با استفاده از ظرفیت های مطلوب و زیرساخت های موجود خدمات آموزش مقدماتی، تخصصی و روانشناسی ترافیکی را ارائه دهد.
به گفته این مسئول در این بوستان برنامه های ورزش صبحگاهی، کارگاه آموزشی دوچرخه سوای، عبور و مرور ایمن، تکالیف سرنشین خودرو، بازآموزی قوانین راهنمایی و رانندگی، ایمنی عابر پیاده، آشنایی با انواع حمل و نقل عمومی و... برای مراجعین در سنین مختلف تدارک دیده شده بود.
پنداریان بیان کرد: مسئولان مدارس و مراکز آموزشی می توانند برای استفاده از خدمات تفریحی و آموزشی بوستان ترافیک با شماره 09394110864 تماس حاصل فرمایند.


کد خبر : 87688 || تاریخ : ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ || دسته بندی : شهری و رفاهی