بیانیه ستادملی کشاورزی و دامپزشکی دکتر قالیباف

ستادملی کشاورزی و دامپزشکی دکتر قالیباف در بیانیه‌ای به دیدگاههای این کاندید انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.


به گزارش  جامعه ایده آل ، در این بیانیه آمده است :انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی مظهر بصیرت الهی و تجلی ولایتمداری است که همواره مردم با اعتقاد راسخ به آموزه‌های مترقی اسلام ناب محمدی (ص) و آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیز انقلاب اسلامی، عزم و اخلاص خود را در برهه‌های حساس نشان داده‌اند. امروز ایران اسلامی بار دیگر در آستانه انتخاباتی سرنوشت ساز است تا با بصیرت ملت بیدار و انتخاب فردی اصلح، مسیر آتی کشور با رهنمودهای مقام عظمای ولایت (مد ظله العالی) و تاسی از شهید رئیسی عزیز با قدرت، بالندگی و پیشرفت به پیش رود.

از منظر متخصصین دغدغه‌مند مصالح دامپزشکی و کشاورزی کشور، حضور دکتر قالیباف در سپهر اجرایی قطعاً نویدبخش آرزوهای ملی و مغفول مانده خودکفایی و جلوه دستاوردهای تقنینی آن بزرگوار در عرصه اجرایی و امنیت غذایی کشور خواهد بود.

دکتر قالیباف که تلفیقی از تجارب تقنینی و اجرا است و دستاوردهای بی بدیلی در زمان حضور در مجلس و طرح مصوبات ساختار ساز و نهادساز برای کشاورزی داشته به مانند تصویب شورای قیمت­گذاری محصولات کشاورزی، به مثابه یک فرصت تاریخی در رویکرد جمهوریت نظام اسلامی می تواند با توحید مساعی خبرگان و نخبگان کشاورزی و دامپزشکی و عملیاتی نمودن مصوبات تاریخی مجلس در گام دوم انقلاب به ایده آل جهش تولید دانش بنیان در حوزه کشاورزی و امپزشکی دست یابد.

مصوبات و گفتمان مجلس در زمان ریاست دکتر قالیباف در حوزه ساختاری و نهادی بخش کشاورزی باعث افزایش انگیزه کشاورزان، سربازان امنیت غذایی و تولیدکنندگان شده و موجبات تأمین امنیت غذایی کشور و توسعه بخش کشاورزی به مانند خودکفایی گندم را بیش از پیش فراهم نموده است.

مساعدت دکتر قالیباف در هموار سازی مسیر تشکل های دانش بنیان، واردات منطقی و تاکید بر استمرار در صادرات محصولات کشاورزی، حفظ ذخایر راهبردی، توسعه نظام مالی در بخش کشاورزی، اجرایی نمودن الگوی کشت بهینه و تعامل با جهان پویای محیط فناورانه بخش کشاورزی، امنیت و ایمنی غذایی، جغرافیای تولید را تحت تاثیر قرار داده و نظام بهره برداری از تولید را متحول ساخته و به منصه ظهور رساندن آن در قامت بالاترین مدیر اجرایی کشور امیدآفرین و نویدبخش خواهد بود.

با وجود کارنامه درخشان دکتر قالیباف در عرصه تقنینی و اجرایی کشور و نگاه ویژه ایشان به بخش کشاورزی و دامپزشکی ضمن دعوت از همه فعالان، بهره برداران، کشاورزان،دامپزشکان، پیرادامپزشکان، تولیدکنندگان، متخصصین بخش کشاورزی و عشایر غیور و غیرتمند به حضور فعال و با نشاط در عرصه انتخابات پیش رو، ضمن اعلام حمایت قاطع از کاندیداتوری ایشان قاطبه مردم کشور را به حمایت از دکتر قالیباف فرا خوانده و امیدواریم نقش شایسته فعالین این بخش در ایجاد این حماسه عظیم سیاسی همچون گذشته محقق گردد.

امین اسدی

رییس ستادملی کشاورزی و دامپزشکی دکتر قالیباف 


کد خبر : 87581 || تاریخ : ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ || دسته بندی : کشاورزی و امور دام