در سفر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به سیستان و بلوچستان صورت گرفت؛

بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی/بازدید از فضاهای آموزشی و پرورشی در حال ساخت سیستان و بلوچستان

حمیدرضا خان محمدی در سفر به استان سیستان و بلوچستان و حضور در شهرستان های حوزه سیستان و زابل از فعالیت گروه های جهادی و فضاهای آموزشی و پرورشی در حال ساخت بازدید نمود.


به گزارش جامعه ایده آل؛ حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس این سازمان در اولین روز از سال جدید با حضور در شمال استان سیستان و بلوچستان در بین جهادگران فعال در ساخت مدرسه حضور یافت.

خان محمدی ضمن بازدید از چندین پروژه در دست ساخت جهادگران عرصه مقدس مدرسه سازی، فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز را به اعضای گروه‌های جهادی تبریک گفت و از فعالیت خدا پسندانه آن ها در امر ساخت مدرسه قدردانی بعمل آورد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بدو ورود به شهرستان نیمروز با حضور در مزار شهدا، با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت نمود.

وی در بازدید‌ از فضاهای آموزشی و پرورشی در حال ساخت استان ضمن تبریک سال نو و انتخاب هوشمندانه ی شعار جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری، سال ۱۴۰۳ را فرصت مناسبی برای مدرسه سازی با حضور پررنگ خیرین دانست و ابراز امیدواری کرد همانند همیشه با دستان نیکوکار این عزیزان در خدمت به دانش آموزان عزیز موفق باشیم .

 


کد خبر : 85095 || تاریخ : ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ || دسته بندی : آموزش و پرورش