نمایش »هریک از ما دونفر هستیم» دی و بهمن ماه روی صحنه می رود

نمایش »هریک از ما دونفر هستیم» به کارگردانی کیمیا عابدین دی ماه و بهمن ماه امسال در تماشاخانه صحنه آبی روی صحنه اجرا می رود.


به گزارش جامعه ایده آل "هریک از ما دونفر هستیم" نمایشنامه ای است که نویسندگی و کارگردانی آن را کیمیا عابدین فارغ التحصیل ادبیات نمایشی از ۲۰ دی ماه و ۶بهمن ماه امسال ساعت ۱۹ با یک گروه نمایشی در تماشاخانه صحنه آبی به روی صحنه اجرا می بردو
در خلاصه نمایش »هریک از ما دونفر هستیم» می توان گفت: امیر بعد از چند سال به خانه پدری اش بر می‌گردد و با اتفاقات جدیدی رو به رو می شود...
این نمایش در ژانر اجتماعی و خانوادگی است که به روابط اعضای خانواده و چالش هایی که با آن ها روبه رو هستند می پردازد و محمدعلی هاشمی، سارا کاظم بیگی، فروغ الزمان رفیعی، راوین احمدی بازیگران این نمایش هستند.
از دیگر عوامل این نمایش می توان به
مشاور کارگردان : عرفان بابایی، دستیار کارگردان و برنامه ریز : محسن غلام نژاد، طراح صحنه : محمد حسین حیدری ،منشی صحنه : زینب یعقوبی،مدیر صحنه : ابولفضل طباخی ، طراح لباس : سورنا مقصودی ، دستیار لباس : ریحانه یوسفی، طراح گریم : مهتا علیزاده، طراح پوستر : سارا کاظم بیگی ،موسیقی : عرفان بابایی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه : جعفر پاکزاد روابط عمومی : طهورا مقدسی، طراح نور : محسن غلام نژاد، مجری نور : زینب یعقوبی، نام برد.


کد خبر : 82322 || تاریخ : ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ || دسته بندی : تئاتر و هنر های تجسمی