جوهری: آمادگی کامل ستاد انتخابات استان تهران برای اجرای انتخابات سالم/ اجرای صحیح و دقیق فرایندهای انتخاباتی اولویت دارد

رئیس ستاد انتخابات استان تهران بر اجرای صحیح و دقیق فرآیندهای انتخابات بر اساس قانون با توجه به اولویت اول ستاد انتخابات تاکید کرد.


به گزارش جامعه ایده آل ، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در جمع دو هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات شهر تهران در برج میلاد اظهار داشت: رهبری عزیز انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمودند دشمن بمباران خود را برای انتخابات آغاز کرده و یک عرصه جنگی را شکل داده است.

معاون استاندار تهران با اشاره به دو کار مهم در ستاد انتخابات گفت: دو اولویت مهم در دستور کار ستاد انتخابات استان تهران قرار دارد که نخستین اولویت اجرای صحیح و دقیق و جز به جز فرایندهای انتخابات است که بر اساس قانون انتخابات اجرا می شود.

وی همچنین در ادامه افزود: دومین اولویت ستاد انتخابات برنامه ریزی برای محقق شدن‌ چهار راهبرد تکلیفی مقام معظم رهبری امام خامنه ای(حفظه الله) یعنی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت است که با دقت انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: کار انتخابات در استان تهران به دلایل مختلف حساس تر و سنگین تر از استان‌های دیگر است، نخست به دلیل جمعیت فراوان و تعداد شعب بالای اخذ رای است که قابل مقایسه با استان های دیگر کشور نیست و ثانیا به دلیل اینکه دشمن در طول ادوار گذشته سعی کرده انتخابات تهران را با چالش مواجه کند، هر نکته و یا خدای نکرده نقطه ضعفی در تهران چندین برابر ضریب رسانه ای می‌گیرد.

جوهری خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی انتخابات بایستی با دقت و گذراندن دوره های آموزشی اجرای صحیح قانون و  فرایند انتخابات را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون استاندار تهران از آمادگی کامل ستاد انتخابات استان تهران برای اجرای انتخاباتی سالم خبر داد و گفت: در حوزه انتخابیه تهران از یک‌سال گذشته تدابیر لازم سنجیده شده و آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه انتخابات مهیا شده که از فرماندار تهران، معاونین و بخشداران و دیگر دستگاه‌های دست اندرکار از جمله آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و غیره تشکر می نماییم.

 


کد خبر : 81915 || تاریخ : ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ || دسته بندی : مجلس و دولت