به گزارش جامعه ایده آل؛ سید غلامرضا کاظمیدینان با تأکید بر اینکه البته در این میان، نباید بزرگسالان را از نظر دور داشت بلکه با کمک رسانهها و خبرنگاران باید تمام آحاد و اقشار جامعه را در مورد اهمیت نان و ضرورت مصرف درست این نعمت الهی آگاه کرد، افزود: زنجیره گندم، آرد و نان، فرآیندی راهبردی است که هر قدر برای شناساندن آن و نیز معرفی تلاشهای طاقتفرسا برای تبدیل خوشههای طلایی گندم به عنوان برکت سفره خانوادههای ایرانی کار کنیم، در واقع برای حمایت از اقتصاد ملی و خودکفایی کشورمان کار کردهایم.
این استاد و پیشکسوت حوزه اتباطات و روابط عمومی در بخش دیگری از صحبتهای خود، اهمیت موضوع ارتباط و تعامل در کار و مدیریت به ویژه در حوزه روابط عمومی را مورد تأکید قرار داد و از مدیریت بر قلبها به عنوان مقدمه مدیریت بر سازمانها نام برد و اظهار کرد: برای به ثمر رساندن اهداف و برنامههای جمعی و فردی، رعایت هفت ویژگی که همگی با حرف (ح) آغاز میشوند، شامل رعایت حد و حدود، حق و حقوق، حرمت انسانی، حریم خصوصی، حُسن خُلق، حُسن نیت و حمایتگری، ضروری است.
رئیس شورای سیاستگذاری شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک در مورد این همایش که قرار است ۲۸ بهمن ماه سال جاری در محل هتل المپیک تهران و با محوریت هوش مصنوعی برگزار شود، خاطرنشان کرد: موضوع استفاده هوش مصنوعی به عنوان فناوری نوین جهان امروز در حوزه روابط عمومی، برای بهبود توانایی سازمانهای پیشرو در زمینههای گوناگون مؤثر بوده و به سه حوزه کاربردها (ابزارها و تکنیکها)، فلسفه (فرصتها و مخاطرات) و تکنولوژی، تقسیم میشود.
گفتنی است، در این دیدار که مجموعه همکاران روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران حضو داشتند، شهرام جباریزادگان مدیر روابط عمومی این شرکت، گزارشی از اقدامات و خدمات مجموعه مذکور در زمینه تهیه و توزیع کالاهای اساسی مردم در اقصی نقاط ایران اسلامیمان و تأمین امنیت پایدار غذایی مردم کشورمان و نیز عملکرد مدیریت روابط عمومی این شرکت ارئه کرد.