تهیه‌کننده قدیمی کودک با رئیس مرکز صبا امشب به جام‌جم می‌روند

برنامه «جام‌جم» در قسمت جدید خود باز هم موضوع کودک و نوجوان را ادامه می‌دهد و این بار از یک تهیه‌کننده قدیمی و رئیس مرکز صبا دعوت کرده است.


به گزارش جامعه ایده آل ؛برنامه «جام‌جم» در قسمت جدید خود باز هم موضوع کودک و نوجوان را  ادامه می‌دهد و این بار از یک تهیه‌کننده قدیمی و رئیس مرکز صبا دعوت کرده است.

 برنامه تلویزیونی «جام‌جم» در هفته گذشته، بازتاب‌های بسیاری را به همراه داشت و بحث‌های سیدجواد هاشمی و مدیر شبکه کودک و نوجوان در فضای‌مجازی با اسقبال خوبی روبرو شد.

جام‌جم در قسمت جدید خود محمدرحیم لیوانی رئیس مرکز پویانمایی صبا و وحید نیکخواه آزاد تهیه‌کننده سینما و تلویزیون را دعوت کرده و قرار است بحث درباره حوزه کودک و نوجوان ادامه پیدا کند و به سمت سیاستگذاری تولیدات حوزه کودک برود.

برنامه‌ای که شب‌های داغی را با موضوع سلبریتی‌ها، مطالبه‌گری و کودک و نوجوان گذرانده و حالا یک شبِ پرمخاطب دیگری را پیش‌روی خود دارد. با تهیه‌کننده‌ای که در دهه 80 مدیر گروه کودک بنیاد سینمایی فارابی بوده است. در دهه 60 و 70 سال‌های پررونقی را برای سینمای کودک رقم زده و کارهای محبوبی همچون گلنار را به ویترین سینمای ایران اضافه کرده است.

از طرف دیگر محمدرحیم لیوانی به مدیری مشرف در عرصه کودک و نوجوان شناخته می‌شود و در عرصه ساخت انیمیشن پیش‌رو بوده و شاید تولید دوباره شکرستان و جوانمردان جزو کارهای برجسته دوران مدیریت او محسوب شود.

برنامه تلویزیونی «جام‌جم» با رویکردی نقادانه به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سیداحمد موسوی صمدی هر دوشنبه حوالی ساعت 23:15 به صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.


کد خبر : 79767 || تاریخ : ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ || دسته بندی : رادیو و تلویزیون