بازدید رئیس دیوان عالی کشور از دادگاه تجدید نظر استان آذربایجان شرقی/ تأکید بر تکریم ارباب رجوع با دقت در رسیدگی‌ها و توجه لازم بر اتقان آراء قضایی

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به آنها یکی از مهمترین وظایف ما در دستگاه عدلیه و از محورهای سند تحول قضایی است که رضایتمندی مردم عزیزمان را در پی خواهد داشت، قضات محترم در این راستا با رویی گشاده و صبر و حوصله شنوای مشکلات آحاد مردم باشند.


به گزارش جامعه ایده آل ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی از محل دادگاه تجدیدنظر این استان بازدید کرد و رسیدگی به پرونده ها را مورد ارزیابی قرار داد و در مورد برخی پرونده ها دستورات مقتضی را در چارچوب مقررات صادر کرد.

وی ضمن تأکید بر تکریم ارباب رجوع و توجه لازم بر اتقان آراء قضایی عنوان نمود: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به ایشان یکی از مهمترین وظایف ما در دستگاه عدلیه و از محورهای سند تحول قضایی است که رضایتمندی مردم عزیزمان را در پی خواهد داشت، قضات در این راستا با رویی گشاده و صبر و حوصله شنوای مشکلات آحاد مردم باشند.

رئیس دیوان عالی کشور همچنین بر نظارت دیوان عالی کشور بر عملکرد محاکم تأکید و عنوان نمود: عملکرد محاکم کشور را در چند مرحله مورد ارزیابی قرار خواهیم داد و قضات موفق و کاردان جهت ارتقای قضایی شناسایی و معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/


کد خبر : 79097 || تاریخ : ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ || دسته بندی : حقوقی و قضایی