بیش از ۵۳۰۰ دانش آموز با کمک خیرین هلال احمر راهی مدرسه شدند

رئیس سازمان داوطلبان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و با اجرای طرح ارمغان مهر از سوی داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر در سراسر کشور، ۵۳۰۴ دانش آموز راهی مدرسه شدند.


به گزارش جامعه ایده آل؛ وحید سلیمی‌گفت:بیش از ۱۰ سال از اجرای طرح ارمغان مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی، با هدف کمک به دانش آموزان کم بضاعت و مناطق کم برخوردار درسراسر کشور می‌گذرد.

سلیمی‌با اشاره به اجرای مرحله اول این طرح تا دهم مهرماه تصریح کرد: با همراهی خیرین نیک‌اندیش و مردم نوع دوست ایران عزیز، ۲۵میلیاردو۷۹۱ میلیون  و ۵۰۰ هزار ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد.

سلیمی ادامه داد: با کمک داوطلبان و همکاران ما در سراسر کشور ۵ هزار و۴۲۹ بسته لوازم التحریر خریداری، بسته‌بندی و در میان دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار و محلات طرح ۲۰۲۰ توزیع شد.

سلیمی‌با اشاره به اقلام موجود در این بسته‌ها توضیح داد: لباس مدرسه، لباس ورزشی، حواله کفش، کیف مدرسه و انواع لوازم التحریر همچون دفترچه، مدادرنگی، خودکار، مداد، تراش، پاک‌کن، خط‌کش و... در این بسته‌ها متناسب با جامعه هدف موجود بود.

سلیمی در پایان ضمن قدردانی از حضور پرشور خیرین و داوطلبان تا این مرحله از اجرای طرح، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اجرای طرح همچنان ادامه دارد، از تمامی هموطنان دعوت می‌شود هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به خانه‌های هلال و یا شعب جمعیت هلال احمرمحل سکونت خود تحویل دهند.


کد خبر : 79072 || تاریخ : ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ || دسته بندی : حوادث و بلایا