رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه برگزار می شود

فرناز هوشیار پارسیان مشاور و دستیار اجرایى معاون رییس جمهور و دبیر رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه گفت: رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه بزرگترین رویداد فعلی فرهنگی خانواده در کشور است که به مدت یکسال ادامه خواهد داشت.


به گزارش جامعه ایده آل ؛ فرناز هوشیار پارسیان مشاور و دستیار اجرایى معاون رییس جمهور و دبیر  رویداد ملی  خانواده و فرهنگ عامه گفت: این کلان رویداد محصول تلاش‌ جمعی دستگاه‌های فرهنگی ، نوآوران اجتماعى و متخصصین حوزه خانواده و فعالین مردمى است.

معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به عنوان محور اصلی، این رویداد ملى را  با همکاری دستگاه ها و بخش های مختلف از جمله شوراى فرهنگ عمومى و ستاد ملی زن و خانواده، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، سازمان صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ارتباطات، سازمان محیط زیست، شهرداری تهران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان مالیاتى کشور و در کارگاه هایى با  موضوع رسانه ى خانواده، مدیریت خانواده، موفقیت خانواده، مد و سبک زندگی ایرانی اسلامی، فرهنگ و میراث ناملموس، بازی و اوقات فراغت خانواده،سفره ى  خانواده، محیط زیست و خانواده ، سلامت ، جمعیت و نشاط خانواده در ابعاد ملى و بین المللی برگزار می کند.

فرهنگ عامه و عمومی باید بزرگترین دستیار خانواده ایرانی باشد. طبعاً در این راستا، بُعد رسانه‌ای این رویداد و تولید محصولات رسانه اى بسیار مهم است، از همین روی یکی از بخشهاى جشنواره، رسانه و خانواده است.
رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه بزرگترین رویداد فعلی فرهنگی خانواده در کشور است که به مدت یکسال ادامه خواهد داشت.
بازخوانى فرهنگ خانواده ایرانى و احیاء هویت اصلى خانواده ایرانى اسلامى  و نگاشت زیست بوم خانواده در بستر حکمرانى و  آموزش از طریق تولید محتواى رسانه اى آغاز مسیرى براى ایجاد لحظات و خاطرات خوب برای خانواده‌ها در طبقات اجتماعى مختلف است که  به واسطه توجه به این موضوعات رقم خواهد خورد ، موضوعات مهمی که گاهی اوقات مورد غفلت واقع شده است‌.

ما در این رویداد قرار است سکویى برای شناسایی، ارتقاء و حمایت از زیست بوم خانواده ایرانی و روایتگر پیشرفت خانواده و نقش آن در جامعه ،مبتنی بر الگوى خانواده ایرانى اسلامى به جهان باشیم امیدوارم با همراهى خانواده ها و فعالان فرهنگى و اجتماعى ،شاهد یک  رویداد جمعى در ابعاد جهانى  باشیم.

 

فایل دیباچه رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه 

شورا شورا

 

 

 


کد خبر : 77302 || تاریخ : ۱۴۰۲/۰۴/۲۹ || دسته بندی : زنان ،جوان و خانواده