برگزاری کارگاه آموزشی و توجیهی ویژه مدیران استانی آزمون های ارزیابی و اعطای مدرک عمومی به حافظان قرآن کریم

کارگاه آموزشی و توجیهی ویژه مدیران استانی آزمون های ارزیابی و اعطای مدرک عمومی به حافظان قرآن کریم طی روزهای 5 و 12 اسفندماه در سازمان دارالقران الکریم برگزار می گردد.


به گزارش جامعه ایده آل ؛کارگاه آموزشی و توجیهی ویژه مدیران استانی آزمون های ارزیابی و اعطای مدرک عمومی به حافظان قرآن کریم طی روزهای 5 و 12 اسفندماه در سازمان دارالقران الکریم برگزار می گردد.

این کارگاه با حضور کارشناسان و رؤسای ادارات امور قرآنی استانها و نمایندگان کمیته های فنی آزمون ها در قالب دو گروه جداگانه 30 نفره، برگزارخواهد شد.
این رویداد آموزشی و توجیهی از ساعت 8 صبح روز جمعه 5 اسفندماه با حضور حجت الاسلام علی تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم ، جمعی از معاونین و مدیران این سازمان و کریم دولتی رئیس شورای ارزیابی حافظان قرآن  کریم برگزار خواهد شد.
تشریح آیین نامه اجرایی آزمون های ارزیابی اعطای مدرک حفظ عمومی به حافظان قرآن کریم، تشریح نقش و وظایف کمیته فنی آزمون ها، تشریح نحوه ارزیابی عمومی حافظان در بخش های حُسن حفظ، فصاحت و درک معنا، تشریح نحوه کار با سامانه ثبت مؤسسات و خانه های قرآن از جمله بخش های تدارک دیده شده برای این رویداد آموزشی و توجیهی می باشد.


کد خبر : 73912 || تاریخ : ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ || دسته بندی : دین و اندیشه