در بازدید سرزده معاون رئیس جمهور مطرح شد:

بررسی مشکلات دانشجویان دختر دانشگاه شریف

معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده از خوابگاه دختران دانشگاه شریف به صورت سرزده بازدید کرد.


به گزارش جامعه ایده آل، انسیه خزعلی دیشب به صورت سرزده از خوابگاه دختران دانشگاه شریف بازدید کرد و از مشکلات و دیدگاه های  دانشجویان آگاه شد.


در این دیدار که ۳ ساعت و نیم به طول انجامید، معاون رئیس جمهوری با حضور در اتاق‌های ساختمان خوابگاه دختران دانشگاه شریف به گفتگوی صمیمی و صریح با جمعی از دانشجویان دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی رشته‌های مختلف دانشگاه شریف پرداخت.


مشکلات معیشتی، آینده شغلی، جذب هیئت علمی، امنیت شغلی، تکریم نخبگان و بانوان در دانشگاه، تقویت جایگاه زنان درجامعه و مسائل مربوط به امنیت تحصیلی در روز‌های پر التهاب آغازین سال تحصیلی امسال، از جمله نکاتی بود که در این بازدید بدون واسطه و مستقیم با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح شد.


دانشجویان همچنین با اشاره به حوادث اخیر دانشگاه، مسئله امنیت دانشجو در فضای تحصیلی را نکته مهمی برشمردند و خواستار حضور پلیس در کیوسک‌های مراقبتی در مسیر‌های منتهی به دانشگاه با توجه به موارد خفت‌گیری‌های متعدد در این مسیر شدند.


دکتر خزعلی همچنین از نخبگان و دانشجویان ارزشمند که آیندگان جامعه هستند خواست که در ارتباط دوسویه با معاونت در حل مسائل کشور سهیم باشند و همگی در ساختن ایران یکپارچه قدمی موثر بردارند.


کد خبر : 70704 || تاریخ : ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ || دسته بندی : آموزش عالی و فناوری