برگزاری مسابقات ویژه هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در منطقه 19

جامعه ایده آل _شهرداری منطقه 19 به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین مسابقات فرهنگی مختلفی ویژه شهروندان این منطقه تدارک دیده است.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دوران دفاع مقدس بیان کرد: این مسابقات با هدف انتقال ارزش های این دوران به نسل جدید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ویژه گروه های سنی مختلف و در رشته های متنوع فرهنگی برگزار می شود.
او «روایت ولایت» را عنوان مسابقه عکاسی ویژه هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی اعلام کرد که با محوریت شهدا، گلزار شهدا، شهدای دفاع مقدس، تصاویر مناطق جنگی و عملیاتی و دیگر موضوعات مرتبط با این ایام برگزار و از آثار برتر به قید قرعه تقدیر خواهد شد.
همچنین به همین مناسبت مسابقه ای نیز در قالب دلنوشته و خاطره نویسی با تأسی از آرمان های شهدا و وقایع جنگ ویژه شهروندان ولایت مدار این منطقه تدارک دیده شده، ضمن اینکه مسابقه کتابخوانی از کتاب گردان ذوالفقار با عنوان «حکایت عاشقی» در فضای مجازی و رقابت ویژه ای نیز برای جمع آوری آثار نقاشی کودکان و نوجوانان از دفاع مقدس و اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.
توکلی در ادامه به برگزاری مسابقه «هر تصویر یک پیام، هر تصویر یک خاطره» اشاره و اظهار کرد: این مسابقه با ارائه تصویر منتخب از دفاع مقدس در متن یک پوستر و ثبت نظرات شهروندان از تداعی تصویر مربوطه در چند خط اجرا می شود.
شهردار منطقه مهلت ارسال آثار را 6 مهر اعلام و خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند با شرکت در رشته مورد نظر، اثرات خود را به سراهای محلات منطقه تحویل و از جوایز آن ها به قید قرعه بهره مند شوند.


کد خبر : 60104 || تاریخ : ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ || دسته بندی : شهری و رفاهی