معابر و میادین منطقه 2 به تصاویر شهدا مزین شد

جامعه ایده آل _شهرداری منطقه2 در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس همزمان با فضاسازی محیطی،اقدام به جانمایی المان پلاک شهدا کرد.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، جعفر میرزایی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبرگفت:امروز فضا‌های عمومی شهر، زمینه رشد و تکامل جامعه است و استفاده از این ظرفیت می‌تواند در توسعه پایدار فضای شهر مؤثر و انتقال‌دهنده فرهنگ نیز باشد؛ بنابراین می‌توان با استفاده از این ظرفیت فرهنگ ایثار را بر فضای شهر غالب کرد.
وی افزود:  در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف آشنایی نسل جوان با دستاورد‌های هشت سال جنگ تحمیلی ، المانی با شکل ” پلاک هویت رزمندگان”و مزین به تمثال شهید سردار سلیمانی در میدان تیموری  نصب شد.
میرزایی با اشاره به اقدامات فضاسازی محیطی و تبلیغات شهری با محتوای هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: در راستای فضاسازی شهر، آذین بندی و آماده سازی محیط شهری برای استقبال از هفته دفاع مقدس انجام شد .
وی افزود: در این زمینه المان‌ها و پرچم‌هایی با طرح دفاع مقدس  و جمهوری اسلامی در میادین و تقاطع های پر تردد وعرشه پل های سوار رو نصب شد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه2 گفت: با نصب کتیبه استند معابر و میادین منطقه دو به تصاویر شهدای دفاع مقدس این منطقه مزین شد .


کد خبر : 60097 || تاریخ : ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ || دسته بندی : شهری و رفاهی