با معرفی برندگان مسابقه؛

چهارمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خاتمه یافت

چهارمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور امروز با معرفی برندگان در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور خاتمه یافت.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور در مراسم اختتامیه گفت: این مسابقات با هدف تقویت آگاهی عمومی و تخصصی ورزشی در خانواده دانشگاه پیام نور آغاز شد و در چهارمین  دوره با مشارکت 25 هزار نفر از دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های سراسر کشور به پایان رسید.
دکتر فرناز ترابی با عنوان اینکه 60 درصد شرکت کنندگان را دانشجویان، 37 درصد کارکنان و 2 و نیم درصد را اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه ها تشکیل داده اند، افزود: 60 دانشگاه بزرگ کشور در این رویداد بزرگ ملی شرکت کردند.
وی نوآوری این مسابقه را در راستای مدیریت سبز دانست وگفت: دانشگاه پیام نور در این دوره،  با برگزاری مسابقات در بستر الکترونیکی و عدم استفاده از کاغذ توانست از قطع 15 درخت جلوگیری کند.
دکتر ترابی با ارائه گزارشی از تعداد شرکت کنندگان در دوره های مختلف مسابقه اظهار داشت: 600 نفر در دوره اول، 5هزار و 123 نفر در دوره دوم، 5 هزار و 552 نفر در دوره سوم و 8 هزار و 739 نفر در دوره چهارم این مسابقات شرکت کردند.
وی ویژگی مرحله چهارم مسابقات را طراحی بسته های آموزشی حاوی اطلاعات پایه ورزشی عنوان کرد و گفت: 50 درصد مشارکت کنندگان در دوره چهارم به سوالات پاسخ صحیح دادند.
دکتر ترابی در پایان گفت: دانشگاه پیام نور با برگزاری این رویداد بزرگ گام مثبت ومهی در جهت مدیریت سبز و همچنین ترویج ورزش همگانی در سطح کشور برداشت.
گفتنی است، در پایان مراسم به قید قرعه ، 42 نفر از شرکت کنندگان به مناسبت 42 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان برنده معرفی شدند.


کد خبر : 55949 || تاریخ : ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ || دسته بندی : آموزش عالی و فناوری