موضوع شهادت سردار سلیمانی هرگز سرد نخواهد شد

رئیس دستگاه قضا، گفت: موضوع شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی موضوعی است که هرگز به سردی نمی‌گراید.


به گزارش جامعه ایده آل ؛حجت الاسلام والسلمین سیدابراهیم رئیسی امروز در جلسه پیگیری حقوقی و قضایی پرونده شهادت سردار سلیمانی و همراهان که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوط قضایی، امنیتی، اطلاعاتی، دیپلماتیک و سیاسی برگزار شد، افزود: داغ شهادت و خونخواهی و نیز مطالبه مجازات و کیفر مجرمان و عاملان جنایت ترور سردار سلیمانی هرگز سرد نخواهد شد.
 وی اضافه کرد: برای مجرمان این جنایت کیفرخواستی هم وجود دارد که مدعی آن نه فقط خانواده محترم او یا ملت بزرگ ایران بلکه امت اسلامی و همه مردم آزاده دنیا هستند.
 رئیس دستگاه قضا گفت: شهید سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم و شخصیت امنیت ساز برای منطقه بود.
 
 
  پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی باید در خور شخصیت او باشد
 
 رئیس قوه قضائیه گفت: شهید سردار سلیمانی یک نماد مبارزه با تروریسم است و قطعاً باید پیگیری‌های مربوط به پرونده ترور این شخصیت بزرگ در خور جایگاه و شخصیت ایشان باشد.
 حجت الاسلام والسلمین سیدابراهیم رئیسی امروز در ادامه جلسه پیگیری حقوقی و قضایی پرونده شهادت سردار سلیمانی و همراهان که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوط قضایی، امنیتی، اطلاعاتی، دیپلماتیک و سیاسی برگزار شد، افزود: در یک سال گذشته پیگیری‌ها و اقدامات گسترده‌ای با هماهنگی دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف از جمله نیروی قدس سپاه، دولت و وزارتخانه‌های مختلف صورت گرفته، اما لازم بوده است که در کنار این کارها، از کشور‌های مختلف نیز اسناد مختلف جمع آوری شود.
 وی گفت: در این چارچوب اسناد کافی جمع آوری شده است و امروز وجود دارد و کاملاً برای درخواست کیفر جدی عاملان و عامران این جنایت بزرگ کافی است.
 رئیس قوه قضائیه افزود: آنچه همه دستگاه‌ها عنوان می‌کنند در راستای انتقام سختی است که از امریکایی‌ها گرفته خواهد شد.
 حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: چنین انتقامی هم ایجاد بازدارندگی می‌کند و هم انتقام سخت وعده داده شده را دنبال خواهد کرد.


کد خبر : 55049 || تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ || دسته بندی : حقوقی و قضایی